Varování od autorky : Tahle kapitola obsahuje trochu násilí. Nerada o takových věcech píšu a tak jsem většinu věcí přeskočila, ale trochu jsem toho vypsat musela. Pokud o tom neradi čtete, tak vám radím, aby jste to nečetli.
Avery Holmes
Tři dny
Už jsme byli pryč tři dny. Nejdřív jsme jeli na letadlo, které nás dopravilo do New Yorku. Potom jsme jeli pár dalších hodin a já pochopila, že mě Markus veze do Jakeova starého apartmánu. Jak moc hloupí byli?
"Nic nezkoušej." Přikázal mi Markus, když mě vytáhl z auta před odporným panelákem. Bylo to přesně takové jaké jsem si to pamatovala - zdi vypadali, jako kdyby potřebovaly umýt, budovy měly stejnou odporně hnědou barvu a svých aut stálo několik povrchních lidí.
Domov sladký domov pomyslela jsem si zahořkle.
Ve vší upřímnosti už jsem nebyla tak vystrašená jako před třemi dny. Tři dny zpátky jsem byla slabá a vystrašená, ale ted jsem byla rozhodnutá Jakeovi ukázat, že už nejsem ta holka se kterou mohl vytírat podlahu. Musela jsem mu ukázat, že jsem silnější než on.
"Tudy." Zahučel Markus. Protočila jsem očima a ušklíbla jsem se.
"Já vím. Žila jsem tu několik let." Odsekla jsem.
"Ted není ten pravý čas na zahrávání si se mnou." Varoval mě Markus. Střelila jsem po něm pohledem, když se nedíval mým směrem.
"217. Jsme tady." Řekl a bez zaváhání hlasitě zaklepal na dveře. Pamatovala jsem si, jak jsem tohle bouchání slýchávala ve dvě ráno až z pokoje Aimee. Někdy byla ještě vzhůru a začala plakat. Uklidňovala jsem jí a schovávala jsem jí před Jakeem.
Dveře se svižně otevřeli a já jsem najednou byla vystrašená. Ale místo Jake ve dveřích stála blonďatá dívka, která měla vlnité vlasy jako by si zrovna rozpletla cop. Ušklíbla se na Markuse a potom civěla na mě.
"Všechny tyhle problémy pro jednu holku? A ještě, když vypadá takhle ?" Uchechtla se a zatřásla hlavou. Sevřela jsem čelisti a pěsti, ale nic jsem neříkala. Byla jsem moc vystrašená na to, abych promluvila.
"Myslím, že je sexy." Markus pokrčil rameny. Nenáviděla jsem jak hrubě o mě mluvili jako kdybych tady ani nebyla. Mohli by jste si myslet, že měli aspoň trochu slušnosti, ale všichni to byli kriminálníci co slovo slušnost pravděpodobně ani neznali.
Následovala jsem Markuse do místnosti, ale náhle jsme se zastavila. Vypadalo to tady přesně tak, jak jsem to opustila. Teda kromě toho, že tu byl mnohem větší bordel. Dokonce to tu pořád smrdělo směsí trávy a prachu. Bylo tady sotva světlo, tak jako to vždycky bývalo jelikož jsme měli sotva na zaplacení účtů.
Stůl byl pokrytý složenkami. Bylo mi jasný, že je Jake bez peněz. Byl tu ten stejný gauč z bazaru, který stál naproti televizi položené na poličce.
ČTEŠ
Motel 6 [ Niall Horan] - CZ
FanfictionPřeklad povídky Motel 6 od @_HakunaMatata_ Motel 6 - Místo kde můžete najít šváby ve sprchách, pochybné jídlo v prodejních automatech a možná, snad cestou i lásku. Nejlepší umístění #1 ve FanFiction