Niall Horan
"Nialle." Řekl Harry potichu. "Už to jsou 3 dny."
Nafoukl jsem se a otočil se pod mojí peřinou. Už jsem měl dost toho, že jsem byl zavřený v téhle místnosti, kde mě podvedla moje holka, ale nechtěl jsem odtud vyjít a bavit se s ostatníma.
"Jen nás vyslechni. Když si to nechceš vyslechnout od Avery, ta bych ti možná já mohl říct jak to bylo."
"Jak to můžeš vědět, když ty nejsi ten kdo to viděl? Harry já jsem to viděl na vlastní oči."
"Tak mi řekni co přesně si viděl." Bojoval se mou Harry a překřížil si ruce na hrudníku.
"Viděl jsem jak jí Markus líbá a ona tam jen stála a nechala se. Kdyby mě nepodváděla, tak by tohle nikde neudělala. Tak přestaň říkat, že jsem to špatně pochopil." Zavrčel jsme a schoval si obličej pod peřinu.
"Co když ti řeknu, že vím co se stalo a Avery tě nikdy nepodvedla. Bylo to jedno velké nedorozumění a já to musím napravit." Harry byl tak paličatý a věděl jsem, že jen tak neustoupí
. Protočil jsem očima, odkryl se a sedl si.
"Tak dobře. Ale proč to tak moc chceš napravit?" Zeptal jsem se ho. Harry si povzdechl a prohrábl si svoje kudrliny. Věděl jsem, že se stalo něco špatného. Dělal jsem, že mě to nezajímá, ale ve skutečnosti mě to zajímalo.
"Kvůli Avery." Povzdechl."Už tři dny nic nejedla."
Moje ramena poklesla. Proč by to sakra dělala?
"Nechápu to." Zamračil jsem se.
"Cítí se špatně, pořád leží v posteli a jediné co dělá je to, že se stará o Aimee a potom se vždycky vrátí zpátky do postele a brečí." Harry vypadal, že je z toho vážně smutnej. "Jsem si naprosto jistý, že tě nepodvedla. Hned první noc mi řekla co se stalo. A ona není lhářka."
Chtěl jsem protestovat a říct mu, že si myslím, že mluví blbosti, ale někde hluboko uvnitř jsem cítil, že mi říká pravdu. Ne jen Avery byla naprosto upřímná osoba byl to i Harry. Věděl jsem, že mu můžu věřit.
"Dobře." Souhlasil jsem konečně."Řekni mi to."
Harry přikývl, došel ke kraji mojí postele a posadil se.
"Tu noc kdy se to všechno stalo jsem našel Avery když plakala na chodbě. Zeptal jsme se jí co se děje a tohle mi řekla.
"Avery šla dolů do pokoje, když jsme všichni měli na střeše grilovačku. Nikdo vevnitř nebyl a když vlezla do pokoje tak si všimla, že tam byl nepořádek a tak začala uklízet. Řekla mi, že slyšela někoho příjít, ale neotáčela se, protože si myslela, že si to ty. Byl to Markus, který jí chytl a políbil bez toho, aby věděla, že je to on."
ČTEŠ
Motel 6 [ Niall Horan] - CZ
FanfictionPřeklad povídky Motel 6 od @_HakunaMatata_ Motel 6 - Místo kde můžete najít šváby ve sprchách, pochybné jídlo v prodejních automatech a možná, snad cestou i lásku. Nejlepší umístění #1 ve FanFiction