It's Time

1.6K 123 5
                                    

.

.

Avery Holmes

.

.

Probudila jsem se s úplně ztuhlými zády. Když jsem otevřela oči tak jsem zjistila , že je pravděpodobně ještě hodně brzo ráno. Byla to ta chvíle, kdy se ráno probudíte a na nic si nemůžete vzpomenout než se vám všechny vzpomínky po chvilce vrátí do hlavy.


"Zlato." Zašeptal mi Niall do ucha. Otočila jsem se na něj a zjistila, že se na mě dívá očima plnýma strachu a přitahuje si mě k hrudníku. Jeho ruce byly roztřesené a oči měl skleněné, ale nebrečel.


"Shhhh bude to v pořádku." Řekla jsem mu. "Dnešek je dnem, kdy to celé skončí."


"Pro nás nebo pro ně?" Zeptal se."Právě teď mám v hlavě tolik pochybností a nechci tady být. Chci utéct hodně daleko." Řekl a začal si dloubat prsty, což dělal vždycky, když byl nervózní.


"Já vím." Řekla jsem a chytla jeho obličej do rukou."Slibuju ti, že vše bude v pořádku.Jake je dost hloupý, aby uvěřil že jsi to ty a pronásledoval to auto. Potom odsud utečeme a Sam zavolá policii na Jakea,Kate a Natalii. Bude to fungovat."


"Jo." Řekl Niall, ale já si nebyla jistá jestli věřil tomu, co jsem mu právě řekla. Přitiskl jeho rty na moje čelo a potom se posadil.


Když jsem se konečně rozhlédla po místnosti tak jsem zjistila, že pár lidí už je taky vzhůru. Harry zíral z okna s banánem v jeho třesoucí se ruce. Doslova jsem cítila jak je místnost naplněná nervozitou i přes to, že nikdo nic neříkal.


Další hodinu a půl to bylo úplně stejně. Všichni se připravovali v malé místnosti a ostatní se beze slova probouzeli. Vypadalo to, že Aimee byla jediná, kdo měl náladu na mluvení a to jen protože nevěděla co se děje.


"Chci si hrát." Řekla nahlas.


"Teď to nejde zlatíčko." Řekla jsem."Právě teď se musíme ustrojit a připravit se na tenhle den. Chceš si vybrat oblečení?"


"Dobře." Přikývla rozespala, vylezla ze spacáku a šla k rozhrabanému kufru. Vzduch v místnosti byl zvláštní a to ticho mě ubíjelo. Cítila jsem se jako kdybych vážně měla promluvit, ale nebyl by to asi ten nejlepší nápad.


Aimee se po chvilce vrátila s jejím 5 Seconds of Summer tričkem a já neprotestovala, i když jí bylo hodně velké. Nebyla jsem v náladě na hádání a nechtěla jsem, aby to ostatní slyšeli.


"Tak dobře." Řekla Sam a odkašlal si."Už je skoro deset. Začneme Zayna připravovat okolo čtvrt na dvanáct a o půl dvanáctý odjedeme což je hodina a půl před tím než se s nima má Niall sejít."


"Potřebuju aby jste mě všichni poslouchali, abych to nemusel opakovat .Ollie je ted v jeho pokoji a jeho auto je vepředu což všichni víte. Až uvidíte Jakea jak pronásleduje moje auto okamžitě naskočte do Ollieho auta. Kufr je odemčený stejně jako zbytek místa pro ty kteří se nebudou vejít na sedačky."

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat