Telling Harry

3.2K 199 2
                                    

Avery Holmes


"Ave vážně si myslím, že bys to měla říct policii." Řekl mi Niall, když už jsme si lehli do postele. Když jsme si od Harryho vyzvedli Aimee, tak mu spala v náručí, takže jsme si jí jen vzali a donesli jí k nám do postele.


"Už je tomu konec. Nechci ho naštvat." Zamračila jsem se.


"Avery poslouchej se. Patří do vězení." Přitáhl si mě blíž a políbil mě na čelo. "Musíš to někomu říct. Mysli na Aimee a na to co by chtěla ona."


"Co se stane, když ho pustí a pokusí se mě najít?" Zašeptala jsem."Zabije mě. Tím jsem si jistá. A Aimee...Ani nechci pomyslet na to, co by jí udělal." Rychle jsem zatřásla hlavou.


"Máme stejné bodyguardy jako má prezident a navíc budeme tisíce mil daleko. Moc vás miluju a nenechám ho, aby se k vám dostal." Slíbil mi.


"Zní to jednoduše, ale není. Vím co všichni chtějí, abych udělala, ale vidět to a prožívat to je... úplně jiný. Teda alespoň pro mě." Chápavě přikývl.


"Ale je tu ještě jedna věc. Co se stane s další holkou, se kterou bude?" Zamračil se Niall.


"Já...Já.." Poraženě jsem ztichla.


"Podívej. Myslím, že bys to měla říct alespoň Harrymu." Navrhl Niall a dal mi pusu na tvář.


"Zítra ráno?" Zeptala jsem se.


"Ne. Myslím teď. Čím dřív tím líp." Řekl Niall, posadil se a propletl si jeho prsty s těma mýma. Oči se mi rozšířili a já se ani nehla.


"Já nemůžu." Panikařila jsem.


Niall zasténal.


"Nechtěl jsem tohle dělat ale..." Chytl mě do náruče a přikryl mi pusu dřív než jsem vyjekla, abych nevzbudila Aimee. Chytla jsem se jeho trička a povzdechla.


Vynesl mě ven do tmavé chodby a já celou cestu protestovala. Zkusila jsem se chytnout zábradlí, ale rychle mě od něj odtrhl. Když jsme došli k Harryho dveřím tak mě postavil na zem.


"Dokážeš to. Jediný co musíš udělat je sedět mezitím co mu to řeknu." Usmál se na mě, když byl jeho obličej jen pár centimetrů od toho mého. Zkousla jsem si ret a on se ke mě naklonil, aby mě mohl políbit.


"Dokážeš to." Zašeptal. "A pokud ne, tak už žádný líbání." Zašklebil se a věděl, že mě má v hrsti. Zabručela jsme a chytla jeho ruku tak pevně jako kdyby byl moje máma a šli jsme do Harryho pokoje.


K mému zděšení se u Harryho ještě svítilo. Teď už jsem věděla, že je ještě vzhůru a já mu to budu muset říct. Ale možná to třeba bude lehčí než mluvit o tom s Niallem.


"Hele, jestli pak to není šťastnej páreček." Zašklebil se a nás Harry, když jsme ho našli u něj v kuchyni jak si fotí talíř s vajíčky. Kdyby tohle byla normální situace, tak se začnu smát a říkala bych mu, že je jak nějaká teenagerka co si fotí jídlo na instagram.

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat