.
.
Avery Holmes
.
.
6. července přišlo dřív než se komukoliv z nás líbilo.
Všichni už byli plně obeznámení se situací. Někteří to vzali dobře jako třeba Louis a Zayn, kteří byli přesvědčení, že Jake s Kate skončí za mřížema, ale někteří jako třeba Harry byli k smrti vyděšení.
"Potřebuju se dostat někam, kde je lepší signál. Pokud seženu posily, tak jsme v pohodě."Řekl Sam." Kolik máte čárek?"
Nejvíc z nás měl Harry, který měl dvě čárky. Normální Motel 6 měl bazén a free wifi, ale jelikož tenhle nebyl moc populární, tak nedostávat finance jako ostatní.
Sam vytočil číslo na Harryho mobilu a zalezl do koupelny, aby si mohl zavolat. Většinu času jsme trávili v pokoji u mě a Niall, protože byl ten největší.
"Co se děje?" Zeptala se Aimee.
"Nic." Ujisti jí rychle Louis."Myslím, že tady všichni budeme mít přespávačku. Nezní to zábavně?"
"Ne." Zamračila se Aimee.
"Proč?" Uchechtl se a pohladil jí po vlasech.
"Protože jsou všichni smutní." Řekla Aimee. I přes to, že jí byly tři tak byla hodně všímavá.
"Nemusíš se ničeho bát." Ujistil jí Louis."Můžeme se spolu koukat na Netflix jestli chceš."
"Ale vybírám film." Řekla. "Scooby Doo?"
"To zní dobře." Řekl Louis, vyndal si z kapsy mobil a zapl Netflix. Uvědomila jsem si, že jsem z hlavy vytěsnila hlasy ostatních a poslouchala jsem jen jejich konverzaci.
"Co když se sem posila nedostane včas?" Zaslechla jsem Liama. "Měli by jsme mít i plán B a nejlíp i C."
"Přestaň. Hrozně mě znervózňuješ." Řekl Harry a hlasitě vydechl mezitím co si utíral zpocené dlaně do riflí. Zayn si protáhnul záda a řekl něco co jsem neslyšela. Niall měl ruce ochranářsky kolem mého pasu a já cítila jak se klepe.
"Nemůžu tady zůstat." Promluvil konečně Niall. "Mám zítra umřít a jestli tu zůstanu tak zešílím. Potřebuju se odtud hned dostat." Slyšela jsem v jeho hlasu jak moc nervózní byl.
"Má pravdu." Řekl Sam, který právě vstoupil do místnosti s mobilem. "Víme, že Jake s Kate chtějí jen to co dělá Avery šťastnou a to je Niallův život. Řekli, že pokud odjedeme, tak nás budou pronásledovat. Ale co když to uděláme tak, že to bude vypadat, že odjíždím jen já?"
"Do toho nejdu." Řekl Liam.
"Co tím chci říct je to, že.... To může vypadat jako když vezu prádlo do prádelny nebo smetí.Jen potřebuju Nialla dostat bezpečně do auta, tak aby si mysleli, že jet tady a někam ho schovat."
ČTEŠ
Motel 6 [ Niall Horan] - CZ
FanfictionPřeklad povídky Motel 6 od @_HakunaMatata_ Motel 6 - Místo kde můžete najít šváby ve sprchách, pochybné jídlo v prodejních automatech a možná, snad cestou i lásku. Nejlepší umístění #1 ve FanFiction