Safe and Sound

1.8K 131 4
                                    

.

.

Avery Holmes

.

.

Jízda sanitkou probíhala v naprostém tichu. Cítila jsem se nepohodlně nejen díky tomu že,jsem byla na nosítkách bez zranění, ale i díky tomu, že jsem byla svědkem toho jak se zabil otec mého dítěte. Nezáleželo na tom jak moc jsem se o to snažila, ale prostě jsem to nemohla dostat z hlavy.


Po půl hodině jízdy jsem byla konečně vyvezena ze sanitky a vezli mě směrem k nemocnici ve které jsme navštívili Markuse. Nemohla jsem se moc rozhlížet, ale poznala jsem ty podobné bílé budovy v okolí.


"Vydržte madam. Seženeme vám a panu Horanovi společný pokoj." Řekl zdravotník. Jen jsem přikývla, protože jsem nemohla mluvit. Měla jsem v hlavě tolik otázek, ale na žádnou jsem se nedokázala zaměřit. Bylo tu tolik otázek na které už nedostanu odpověď.


"Ahoj Avery." Slyšela jsem hluboký hlas a když jsem se podívala nahoru uviděla jsem Zayna s Aimee v náručí jak jdou vedle mých nosítek. Aimee se mračila a podle červených tváří jsem poznala, že brečela."Maminka je v pohodě, vidíš?"


Aimee škytla,přikývla a strčila si palec do pusy.


"Je nemocná?" Slyšela jsem její šepot.


"Ne, je v pořádku. Doktoři se jen chtěli ujistit, že je úplně v pořádku." Ujišťoval jí Zayn mezitím co se snažil udržet tempo s nosítky na kterých jsem ležela. "Avery Niall bude s tebou v pokoji a Ollie bude v pokoji vedle."


"Ollie žije?" Polkla jsem.


"Střelili ho do nohy. Ztratil trochu krve, ale bude v pořádku. Kate nemá moc dobrou mušku." Usmál se. Měla jsem v hlavě ještě tolik otázek, na které jsem se chtěla zeptat, ale v tu chvíli mě dovezli do pokoje, ve kterém jsem v pozadí zaslechla Niallův hlas.


"Avery." Zaskřehotal. Nemohla jsem nadzvednout hlavu protože jsem jí měla zafixovanou a výhled jsem měla zamlžený kvůli slzám, které se mi valily z očí. Začala jsem rychle mrkat, abych je setřásla a moje oči se setkali s Niallovýma, který se na mě díval zezhora.


"Už mě takhle nikdy neděs." Řekl přísně, vzal mi obličej do dlaní a naklonil se ke mě, aby mě mohl políbit z čehož jsem brečela ještě víc, protože jsem si ještě před půl hodinou myslela, že už tohle nikdy nezažiju. Před půl hodinou jsem měla zemřít.


"Jsme v pořádku." Řekla jsem rozklepaně.


"Natalie s Kate jsou obě ve vězení." Řekl červenající se Niall s úsměvem na tváři."Je konec zlato. Konečně to skončilo."


"Jsme v pořádku." Zopakovala jsem. Nedokázala jsem si v hlavě urovnat souvislou větu.Zavřela jsem oči, abych se mohla soustředit na pravidelné dýchání a uklidnit se.


"Procházíš si šokem." Zašeptal Niall a zastrčil mi za ucho pramínek vlasů."Zdravotník mi říkal, že když ti šel pomoct tak si před ním ustoupila. Už se nikdy nemusíš nikoho bát Avery." Zmáčkl mi ruku.

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat