Finally Back

2K 146 0
                                    

.

.

Jake Yoder

.

.

"Takže co ted?!" Přemýšlel jsem nahlas s cigaretou mezi prsty. Seděl jsem s Kate v prázdné uličce uprostřed New Yorku s kapucí na hlavě.


"Uklidni se." Řekla Kate. "Markus už je pravděpodobně mrtvej, takže nic neprozradí. Víme, že Niall a zbytek tý jeho bandy jsou někde v New Yorku s Avery. Najdeme je."


Občas jsem přemýšlel jak Kate dokázala být pořád tak v klidu. Ted po nás jde prakticky celý svět a jí je to u prdele. Vždycky byla odolná proti emocím a já často přemýšlel jestli vůbec nějaké cítí.


Seděli jsme tam v tichosti a poslouchali zvuky New Yorské dopravní zácpy. Byl tu cítit jen kouř z mojí cigarety a všude okolo byly ty ohavné šedé stěny. Bylo těžké tam jen tak sedět a vědět, že po mě jde celý svět.


Kate mi už tak milionkrát řekla, že nikoho nenapadne se dívat do uličky jako byla tahle. Po chvilce jsem prostě musel přijmout ten fakt, že nenajdeme lepší, skrytější místo a prostě tady budeme muset přespat. Bylo to riskantní, ale neměli jsme moc možností.


"Hele Jakeu?" Promluvila konečně Kate.


"Hmm?" Zamumlal jsem.


"Proč jí pořád chceš?" Zeptala se a její oči byly naplněné zvědavostí."Myslím jako, že tahle holka se už prostě pohla dál a ani ti za to nestojí. To nevidíš kolik bolesti ti způsobuje? Říkám ti, ser na ní." Řekla Kate a začala se smát jako kdyby to bylo vtipný.


"Já já už nemiluju, to ne." Řekl jsem s malým úsměvem."Ale nechci, aby se pohla dál. Nemá to povolený. Řekl jsem jí, že se k němu nevrátí a ona se to rozhodla udělat, takže jsem trošku pozměnil plány."


Kate se na mě podívala z nadzvedlým obočím a čekala až budu pokračovat.


"Až se mi dostane pod ruce zabiju jí i toho kluka."

.

.

Avery Holmes

.

.

"Nemůžu tomu uvěřit." Smála jsem se v naprostém šoku, když jsem vystupovala z autobusu.


Byli jsme v Motelu 6. Vypadalo to jako úplně jiné místo, než jaké to bylo před třemi měsíci. Ale byl tady, pořád na stejném místě a neobydlený. Přemýšlela jsem proč tenhle Motel 6 nezavřou, protože musel hrozně prodělávat.


"Jsme zpátky zlato." Uchechtl se Niall a naklonil se ke mě, aby mě mohl políbit z čehož jsem zčervenala. I po takové době dokáže, abych se červenala.


"Tohle je to na co jste se tak hrozně těšili?" Zeptal se Louis. "Vsadím se, že to nemá ani bazén."


"Jo, ale má vzpomínky." Připomněla jsem mu, chytla Aimee za ruku a šli jsme na recepci. Naposledy když jsem byla na tomhle místě jsem prožívala tu největší noční můru.

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat