Suspicions

2.8K 215 4
                                    

Avery Holmes


"Myslím, že jsme na řadě já!" Řekl Harry. Už bylo půl dvanáctý a všude po pokoji byli krabice od pizzy. My už minimálně hodinu hráli 'Pravda nebo úkol', sedíme tu v kolečku a mžouráme na sebe unavenýma očima.


"Dobře, hraj." Zavrčel Zayn a lehl si na gauč těsně vedle Louise. "Ale já už nehraju, potřebuju spánek." Zavřel oči a Louis mu odstrčil hlavu a zamračil se.


"Takže...Nialle. Pravda nebo úkol?" Zeptal se Harry.


"Už jsem dneska udělal moc úkolů, takže pravda." Řekl Niall a opřel se se mnou o gauč.


"Dobře, pravda.... Co si myslíš, že je na mě nejlepší?"Zeptal se Harry a zaslechla smích od jednoho z kluků, ale nepostřehla jsme od koho.


"Tvoje vlasy." Řekl Niall. "Dobře, takže Avery. Pravda nebo úkol?"


"Pravda." Řekla jsem. "Zrovna jsme viděla Liama jak jedl mýdlo, takže to nebudu riskovat." Všichni se začli smát Liamovi, který naštvaně našpulil rty. Niall jim furt připomínal, aby byli zticha, protože Aimee spala.


"Co je tvoje největší tajemství?" Zeptal se zákeřně. Měla jsem to čekat Niall je zákeřnej člověk, ale z nějakýho důvodu jsem tohle prostě nečekala. Nervózně jsem se rozhlédla po místnosti a zkousla si spodní ret.


"Nemůžu to vynechat?" Snažila jsem se, aby to znělo jako vtip, ale spíš to vyznělo pěkně divně. "Notak jsem tu jen já a 4 cizinci, který si nikdy předtím neviděla!" Řekl Niall sarkacticky. Střelila jsem po něm pohledem a všimla jsem si, že ho Liam bouchl pěstí do ramene, čímž si ode mě zasloužil úsměv.


"Co se stane, když neodpovím?" Zeptala jsem se a nadzvedla obočí.


"Budeš muset splnit hodně těžkej úkol." Řekl Niall a překřížil si ruce na hrudi. Nemůžu se na něj zlobit o ničem neví a myslí to jako vtip. Ale kdybych mu už o Jakeovi konečně řekla, tak se tohle vůbec nemuselo stát.


"Jsem vegetarián." Zalhala jsem. Po pár sekundách jsem vyprskla smíchy, což způsobilo, že se kluci taky začali smát. Možná, že když z toho udělám vtip, tak to nechají být.


"Nikomu to neřekneme." Řekl Louis. "Teda pokud neřekneš, že spím s fotkou mojí přítelkyně." Zkousla jsem si ret, moje srdce bilo jako o závod a já se opřela o gauč.


"Už jsem fakt dost unavená. " Zkusila jsem změnit téma. "Můžeme jít prostě spát? Pokud nebudu mít svých pár hodin spánku, tak se mnou ráno nechtějte mít problém." Varovala jsem je. Zayn a Liam souhlasně přikývli a postavili se. Sledovala jsem jak 4 kluci opustili pokoj a čekala jsem až zmizí i Harry, ale on nic.


"Můžu s tebou mluvit?" Zeptal se. Podívala jsem se na dveře kam zmizeli kluci. Byli jsme sami. Bylo by fakt krutý to odmítnou, tak jsem přikývla a postavila se. Šel vedle mě a vyšli jsme na balkón, který byl hned u obýváku.

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat