4th of July

2K 90 11
                                    

.

.

Avery Holmes

.

.

"Takže Navery je zpátky?" Zeptal se Louis se samolibým úšklebkem.


"Co?" Zeptal se trochu zamračeně Niall. Seděli jsme na gauči v mém a Niallově motelovém pokoji jelikož byl větší než ostatní pokoje a tak se sem veÅ¡lo víc lidí.


"Vždyť víš, Navery." Pokrčil rameny Louis."Vaše shipovací jméno. Mohlo to být buď Navery a nebo Aviall, ale Aviall zní jako nějakej lék, tak se spokojíme s Navery." Odfrkla jsem si.


"Tak hádám, že Navery je zpátky." Uchechtl se Niall a házel po Louisovi divné pohledy napříč místností. "Jak si přišel na shipovací jméno pro nás, když nás to ani nenapadlo. Louisi přísahám, že máš až moc volného času." Škádlil ho.


"No očividně." Odsekl Louis. "Jsme v tomhle motelu zavření už bůh ví jak dlouho."


"Je to tak...týden." Připomněl jsem mu. Překvapovalo mě jak už nedokázal ani normálně přemýšlet. Nudilo ho vše co jsme mu navrhli, aby dělal - v automatu na plyšáky už vyhrál co chtěl a teď vymýšlí shipovací jména pro jeho kamarády.


"Mimochodem  myslím, že dneska bude odpočinkový den." Rozhodl Niall a vykopl nohy na konferenční stolek a tím nám ukázal jeho neshodující se ponožky."Myslím, že se po obědě podívám na fotbal.Přidáš se Lou?"


"Ne nepřidá se." Řekla jsem než Louis odpověděl."Mezitím co jsme byli rozhádaní jsi úplně zapomněl na to, co jsem na dnešek plánovala."


Niall i Louis zaskučeli.


"Nechte toho! Dneska je svátek a budeme slavit!" Přikázala jsem. "Jelikož je dneska 4. července tak mi Sam povolil venkovní grilování u jezera a budeme koukat na ohňostroje. Rozhodla jsem, že bude sváteční den a tak to bude."


"Jak to, že je 4. července?" Zamračil se Niall a poškrábal se na hlavě."Když na tom přemýšlím, tak jsem hodně dlouho nekontroloval kalendář. Hádám, že to se prostě člověku stane, když mu seberou mobil."


"Dokonce ani když jsme v Americe to nebudu slavit." Řekl Louis.


"Proč ne? Jsi v Americe a je to americký svátek a tvůj nejlepší kamarád chodí s američankou, takže budeš vlastencem a srovnáš se s tím." Slyšela jsem Niallovo uchechtnutí nad tím, jak přísná jsem byla, ale já jsem upřímně chtěla zažít jeden den, kdy se budeme chovat jako normální lidi, kteří se nemusí schovávat.


"Hmm možná protože nejsem američan? A není to svobodná země? To znamená, že si můžu dělat co chci." Zašklebil se Louis.

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat