The Whale & The Shark

3.1K 222 1
                                    

Jake Yoder

O tři týdny později


S pivem v ruce a s mobilem v té druhé jsem to nasraně típl mámě Avery, která žila v Nebrasce. Řekl jsem jí, že mě Avery opustila a když se mě zeptala na důvod, tak jsem řekl, že pravděpodobně proto, že jsem trávil až moc času v práci.

V hlavě jsem si plánoval, jak bych jí mohl najít a co bych jí udělal až bych jí našel. Už nikdy by nebyla schopná opustit můj dům, tím jsem si jistý. Kdybych jí našel tak bych jí vystrašil natolik, že už by se nikdy neopovážila mě opustit.

Lokl jsem si piva a moje láhev už byla skoro prázdná. Apartmán byl celej zničenej a to jsem tu bez ní byl teprve dva týdny. Neuklízel jsem po sobě a navíc jsem rozbil lampu,kávovar a notebook, který patřil Avery. A rozcupoval jsem nějakýho plyšáka, racka Suzie nebo jak se ta blbost jmenuje. Byl Aimee a já mu urval hlavu.

Snažil jsem se všechny tyhle věci dostat z hlavy a tak jsme si šel číst novinky. Projížděl jsem očima mezi všema těma bezvýznamnýma článkama o hubnutí a podobnejch píčovinách, který mě nezajímaly, dokud jsem nenarazil na něco u čeho jsem se zastavil.

"Kate Winters (21) se pokusila o vraždu člena skupiny One Direction, Nialla Horana."

Tak rychle jak to šlo jsem čapl telefon a počítač mi spadl z klína na podlahu. Kate Winters byla jedna z mých kolegyň , se kterou jsem před rokem pracoval a měli jsme mezi sebou malou aférku. Avery o tom neměla ani poněti, je naivní jak dítě.

Po tom co jsem vytočil její číslo se mi to zdálo jako nekonečná doba čekání. Věděl jsem, že Kate byla známá tím, že když po někom pátrala, tak ho vždy našla.

"Haló?" Ozval se ženský hlas na druhé straně a já se samolibě ušklíbl.

"Kate? Tady Jake." Řekl jsem. "Mám na tebe otázku."

Slyšel jsem slabý smích, Kate se vždycky smála. Věděla, že mám dítě a holku, ale to jí nikdy nezastavilo v tom, aby se mnou flirtovala. Před půl rokem se přestěhovala do Pensylvánie.

"Dobře." Hlasitě vydechla." Předpokládám, že voláš kvůli tomu skandálů v novinách. Jsem teď jedna z nejhledanějších na světě pro tyhle nevyzrálé pubertačky."

Smál jsem se." Tak trochu. Pamatuješ si mojí ..em...přítelkyni Avery? Před dvěma týdny mě opustila. Takže jsem ti chtěl navrhnout nápad, nápad jak by jsme našli tvojí popovou hvězdičku a mojí přítelkyňi zároveň."

"Takže říkáš, že mi pomůžeš najít Nialla Horana, když ti pomůžu najít tvojí malou přítelkyni?" Z tónu jejího hlasu jsem mohl poznat, že se jí ten nápad zalíbil.

"Přesně tak." Zkousl jsem si ret.

"Dobře, získal si mojí pozornost. Udělám to."

Ušklíbl jsem se a přikývl jsem, byl jsem pyšnej, že jsem dokázal vymyslet něco co by mohlo fungovat.

"Uvědomuješ si, že nebudou nikde spolu, že jo? Horana pravděpodobně schovali na nějakej soukromej ostrov nebo něco takovýho. Není tu žádná šance, že by byli někde spolu."

"To je mi u prdele. Dostanu svojí holku zpátky."

Niall Horan

Už to byli skoro tři týdny od doby, kdy jsme začali bydlet s Aimee a Avery v jednom apartmánu. Samozřejmě byli tu chvilky, kdy jsme potřebovali ráno všichni do koupelny, takže tam nebylo moc místa, ale jinak to všechno šlo.

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat