Hospital

2K 143 3
                                    

.

.

Niall Horan

.

.

.

"Minulou noc mi řekla, že se cítí lépe." Řekl jsem sestřičce. "Už by dneska opustit nemocnici. Prosím slečno." Snažil jsem se být co nejslušnější abych odsud Avery dostat už dneska.


"Je mi líto pane." Odpověděla mi vrchní sestra. "Musí tu ještě být. Aspon ještě jeden den."


"Ale proč?" Zaknučel jsem. "Je v pořádku. Je v pořádku? Není z ní nic špatně, že ne?" Najednou jsem začal panikařit. Co když doktoři celou dobu dobu něco přehlíželi. Moje srdce začalo bít mnohem rychleji a v krku se mi udělal knedlík.


"Ne nejsou tu žádné komplikace." Ujištovala mě sestřička. "Jen jí potřebujeme chvilku hlídat pod těma novýma lékama na bolest." Zamračil jsem se. Proč by jí sakra dávali nové léky na bolest?


"Nerozumím." Přiznal jsem. "Minulou noc mi řekla, že jí nic nebo-"


"Věci, které mi říkají jsou tajné." Povzdechla si sestřička a promnula si spánky. "Ale jelikož jste tolik znepokojený, tak mi slečna Holmesová sama řekla, že jsou její bolesti čím dál větší."


Stál jsem tam neschopen mluvit. Proč by mi sakra lhala?


"Do-dobře." Řekl jsem se strčil si ruce do kapes."Děkuju, že jste mi to řekla."


Sestřička se usmála, otočila se a šla do pokoje Avery. Ave zrovna spala i když byla půlka dne. Kluci, Darcy a Aimee se se mnou měli za chvilku sejít v bufetu.


Stále přemýšlející o tom, proč by mi Avery lhala jsem vešel do výtahu a zmáčkl tlačítko do prvního patra, kde měl být ten bufet. Ujistil jsem se, že mám v peněžence nějaké peníze, protože mi bylo jasné, že Aimee bude chtít skořicovou rolku.


"Tatínku!" Zaslechl jsem hlas Aimee hned jak se otevřely dveře od výtahu. V hale stál zbytek skupiny a s úsměvem mě vítali. Všichni se ke mě chovali hezky, protože věděli, že je toho na mě v poslední době moc.


"Čau lidi." Usmál jsem se. Aimee mi prakticky vyskočila až do náruče a zaútočila na mě s objetím. Na hlavě měla dva culíčky, které jí samozřejmě musela udělat Darcy a  na sobě měla fialové tričko, rifle a žabky.


"Jste připravení se najíst?" Zeptal se Louis.


"Kluci nemáte nějaký  peníze navíc? Já mám jen 15 dolarů." Rozhlížel jsem se.


"Já mám 100." Zašklebil se Zayn. "Jsem tady nejbohatší." Zavtipkoval. Pokračovali jsme v rozhovoru cestou k bufetu a spatřili jsme tam sedět holky, které vypadaly jako fanynky.


"Jak se sem dostaly?" Zeptal se Liam a poškrábal se na hlavě. Některé z nich začaly pištět a rozeběhly se k nám. Tak moc jak jsme naše fanynky miloval jsem chtěl jen skořicovou rolku, osobní prostor a ticho. Nikdy jsem fanynky neposlal pryč to by bylo hrozně hrubé.

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat