Police Station

2.5K 161 0
                                    

Niall Horan


"Všechno bude v pořádku zlato." Slíbil jsem Avery a hladil jí po zádech v malých kruzích. Přikývla a hluboce vydechla, ale já jsem věděl, že ve skutečnosti neposlouchá co jí říkám.


"Přeju si to už mít za sebou." Řekla.


"Já vím, já vím." Zkousl jsem si ret. "Skončí to dřív než se naděješ. A já tu s tebou budu celou dobu."


Zrovna jsme seděli vzadu v černém, vypůjčeném autě a jeli jsme na místní policejní stanici se Samem. Po všech těch letech bude Avery konečně žádat o spravedlnost a já na ní byl pyšný.


"Za 5 minut jsme tam." Řekl Sam a naše pohledy se střetly ve zpětném zrcátku. Lehce jsem přikýv a otočil se zpátky na mojí třesoucí se přítelkyni.


"Co když si budou myslet, že lžu?" Strachovala se nahlas.


"Nebudou." Slíbil jsem jí. "Přemýšlej logicky Ave. Tobě budou oproti němu věřit kdykoliv."


"Co když bude chtít  Aimee do péče?"


"Nikdy by mu to nepovolili. No tak Ave vždyť vědí, že je komplic Kate Wintersové. Má problémy s drogama, zneužíval nevinné lidi. V žádném případě nepovolí, aby s ním Aimee byla." Ujišťoval jsem jí.


"Co když budou chtít nějaké důkazy?" Zeptala se mě se zatnutýma pěstma. 


"Máš jizvu jako důkaz a jsem si jistý, že toho máš i víc." Poslední věta se mi špatně vypouštěla z úst.


"Co když jim je nechci ukázat?" Dokázal jsem říct, že se jí v hlavě přehrávali jen ty nejhorší scénáře, protože vůbec nepřemýšlela logicky. Ale i přes to jsem jí chápal. Být v její kůži právě ted muselo být hrozné.


"Co když budou chtít vyslýchat Aimee?" Panikařila Avery. Povzdechl jsem si a otočil se ceým těem směrem k ní a chytl jí obličej a podíval se jí do očí.


"Nic špatného se nestane to ti slibuju." Řekl jsem a snažil se nedívat na její svůdné rty, protože Sam seděl před náma. Zavřela oči, přikývla a zhluboka dýchala. Nechtěl jsem jí to přiznat, ale taky jsem se bál toho co příjde.


"Omlouvám se." Omluvila se a trochu zčervenala. "Tohle jsme si představovala roky a najednou se to děje...Je to děsivé...Dobré, ale děsivé."


"Myslím, že někdy kapka strachu neuškodí." Připomněl jsem jí.


"A až tohle skončí tak budu štastná, že jsem to udělala. Jen se musím přes tohle dostat a potom to bude v pohodě." Řekla Avery a snažila se tím uklidnit sama sebe.


"Přesně." Řekl jsem. "A ty, Aimee, já - všchni už se nebudeme muset nikdy strachovat. Budeme v bezpečí před Jakem a Kate." Nenáviděl jsem vyslovování těhlech jmen.

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat