The Truth

3.1K 211 2
                                    

Avery Holmes


"Popravdě se teď dost bojím toho, co mi chceš říct." Přiznal se Niall, když se ke mě konečně přidal na balkóně s dekou v ruce. Vzduch byl chladný,ale nebylo to nesnesitelné.Kouskem deky přikryl mě a pod zbytek se schoval on.


Usmála jsem se na něj. Konečně byla tíha z mých ramen pryč.


Potom co jsem ukázala Niallovi jizvu na mém břiše se rozhodl, že pokračovat budeme na hotelu. Souhlasila jsem, protože jsem nepotřebovala, aby to slyšela i ta číšnice. Celou cestu si Niall zpívat společně s rádiem a já se snažila soustředit na to co chci říct,ale bylo to příliš těžké.


Zhluboka jsem vydechla, zavřela oči a cítila jsem, že jsem blízko k tomu, abych měla panický záchvat. Byla jsem hrozně zděšená, že Niall nebude reagovat tak, jak chci a že už mě nebude chtít.


"Můžu tě políbit ještě než mi to řekneš?" Zeptal se Niall a já se usmála. Naklonila jsem se k němu a rychle a krátce jsem ho políbila. Odpojila jsme se a on chvilku otálel, pravděpodobně si přál delší polibek, ale já jsem si nechtěla pamatovat úžasný polibek předtím než mě opustí.


Neopustí.


"Dobře." Povzdechla jsem. "Chci, aby jsi věděl, že jsem tohle nikdy nikomu neřekla. Jediní kdo to ví jsem já, Aimee a Jake." Přikývl s nadzvedlým obočím.


"Stala se vám nehoda?" Zeptal se.


"Ne tohle nebyla nehoda." Řekla jsem. "Někdo mi to udělal schválně." Slíbila jsme si, že nebudu brečet, ale měla jsem tak horký obličej a cítila jsem, jak mám vlhké oči. Niall zůstal potichu.


"Um..Já..Začala jsem chodit s Jakeem,když jsem nastoupila na střední. Byl to úžasný,milující přítel a byli jsme spolu až do čtvrtáku. Noc po 10. třídě..." Zastavila jsem se a snažila si urovnat v hlavě myšlenky, abych se uklidnila. Niall mě lehce hladil po zádech, ale to ještě neznal to břemeno co jsem táhla na zádech.


"Změnil se." Rozhodla jsem se vynechat detaily."Začal víc chodit a párty a mě bral sebou. Nutil mě dělat věci, který jsem nechtěla. Bylo to jako kdyby mě kontrolovat.On mě kontroloval."



"Mimochodem" Připomínala jsem si, že chci aby tohle bylo co nejrychlejší a co nejpřesnější. "Jake začal pít, když jsme byli ve čtvrtáku. Nutil mě do spousty věcí,záčal.." Cítila jsem se odporně. Moje podpaží se nadměrně potilo. "Začal mě mlátit."


Začala jsem brečet, ne moc, ale brečela jsem. Nepodívala jsem se na Nialla. Nesnesla bych vidět jeho výraz v obličeji. Věděla jsem, že se na mě naštve. Z nějakého důvodu jsem měla v hlavě, že se na mě naštve a bude ze mě zklamaný.


"Myslela jsem, že přestane. Vždycky říkal, že přestane. Opravdu jsem mu věřila, protože jsem ho milovala. Byla jsem mladá a naivní." Použila jsem deku na otření očí.


"Stalo se to po vánočních prázdninách. Jake se stal ještě zlejším a mlátil mě tak, že jsem sotva mohla dýchat." Další pauza na brek. " Byla jsem tak vystrašená a naši měli tolik svých problému a tak jsem je nechtěla zaplétat do těch mých, takže jsem to nikomu neřekla."

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat