Tracker

3K 216 2
                                    

Avery Holmes

"Pojď sem!" Zavrčel Jake a chytil mojí ruku. Zakňučela jsem a moje zorničky se rozšířily strachem. Byl zase opilý, ale tohle bylo jedna z jeho prvních opileckých scén.Už párkrát mi vyhrožoval ,ale nevěřila jsem, že by to fakt udělal.


"Jakeu prosím řekni mi co jsem udělala." Prosila jsem ho. "Nic jsem neudělala,přásahám!"

"Drž hubu!" Zavrčel a zkusil mě udeřit. Podařilo se mi uhnout.

"Přestaň!" Zaskřehotala jsem. "Jakeu ať jsem udělala cokoliv tak se ti omlouvám...Nevím o čem to mluvíš." Vydala jsem ze sebe a postavila se zpátky na nohy, mluvila jsem potuchu nechtěla jsem vzbudit naše novorezené dítě, Aimee.

Jake se chechtal, děsilo mě to.

"Jsi lhářka!" Zařval, chytl konev na zalévání květin a hodil s ní o zem, střepy se rozlétly všude okolo a pár z nich mě trefilo.

"Prosím nedělej to, není to bezpečné pro Aimee!" Šla jsem ke skříni abych vzala koště a uklidila to, ale když jsem byla v půlce cesty chytl mě v za ruku a zastavil v obýváku.

"Tohle je můj dům! Moje pravidla!" Řval mi do obličeje. Z vedlejší místnosti jsem slyšela zoufalý pláč našeho miminka. Slzy se mi valily po tvářích a já zatřásla hlavou, ale pořád mi držel obličej.

"Prosím,znepokojuješ Aimee." Brečela jsem a můj spodní ret se nekontrolovatelně klepal.

"Aimee mi je u prdele!" Zakroutil očima a odkráčel do kuchyně. Povzdechla jsem a doufala jsem, že už mě nechá.

Najednou se na mě otočil a jeho obličej se změnil. Jakoby to najednou nebyl on. Lehla jsem si na zem a moje brada doslova dopadla přímo na podlahu. Co před chvilkou to byl můj přítel je najednou Niall.

Udělal krok zpátky a pak na mě zaútočil.

"Nialle!" Křičela jsem. "Nedělej to, nedělej to!..."

Probudila jsem se celá zpocená a najednou jsem byla v místo mém starém obýváku v neznámé, tmavé místnosti. Trvalo mi pár sekund než jsem si uvědomila, že jsem v hotelovém pokoji Nialla, v bezpečí. Vedle mě v posteli ležela Aimee, která se tulila k želvě.

Cítila jsem jak mám sevřený žaludek. Sedla jsem si a vylezla z postele. Cítila jsem, že mě bolí čelo a neveděla jsem jestli jsem nemocná nebo jestli to bylo jen z toho šíleného snu. Bylo to divné, napůl vzpomínka a napůl bláznivej výmysl.

Podívala jsem se na Nialla, jehož rysy byli klidné a mírumilovné. Nechtěla jsem ho budit, ale opravdu jsem si s někým teď potřebovala promluvit. Bylo uprostřed noci a já se už bála znovu usnout, protože bych taky mohla říct něco, co nechci aby věděl.

Jako něco o Jakeovi, například. Nikdy bych mu nic o Jakeovi neřekla. Chci ho zanechat v mojí minulosti.

Vzala jsem si mobil z nočního stolku a podívala jsem se na poslední zprávy. Všechny byly od Jakea. Měla bych si je přečíst nebo bych je měla smazat, tak jako obvykle?

Rozhodla jsem se, že si je jen přečtu a smažu je. Otevřela jsem první, která přišla včera.

Od : Jake

Zlato...Omluvám se..Choval jsem se jako debil a mrzí mě to.

Zamračila jsem se a smazala jí. Otevřela jsem další.

Od : Jake

Nevím jak si myslíš, že beze mě přežiješ. Dával jsem ti vše a ty sis na mě ještě stěžovala.

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat