Final

2.6K 156 20
                                    

Pfuuuu vůbec se mi poslední díl nechce překládat :( 


.

.

Avery Holmes

.

.

O dva měsíce byla podepsána smlouva a my se přestěhovali do našeho prvního domu.


Celá tahle zkušenost byla neskutečná. Bylo těžké uvěřit tomu, že budeme mít dům, který můžeme nazývat vlastním a ne ruinu ve které jsme pobývali v Motelu 6. Tohle bylo 100% naše a nemohla jsem tomu uvěřit dokonce ani když už jsme dostali klíče.


Trvalo nám asi den přesvědčit Aimee. Hned jak uviděla barvu jejího pokoje se na místě otočila s tím, že se na to kvůli té zelené barvě nemůže ani podívat.


"Zlatíčko můžeme to natřít jakoukoliv barvou budeš chtít." Přesvědčovala jsem jí.


"Růžová." Rozlobila se s rukama překříženýma na prsou.


"Myslela jsem si to." Zasmála jsem se.


"Budu o tom přemýšlet maminko." To bylo vše co mi na to řekla.


Potom jsme si sedli a dali s k večeři kuřecí, nudlovou polévku a ona nás informovala  o tom, že ten dům můžeme koupit jen pokud bude její pokoj růžový. Potom nakreslila propracovanou kresbu toho co se bude dít pokud neposlechneme její rozkazy. Vypadalo to jako malůvka Aimee v posteli mezi mnou a Niallem.


Takže už jsme věděli, co musíme udělat jako první.


"Tolik.Krabic." Skučel Niall."Liam říkal, že zrovna přistál a jak jsou na tom ostatní si nejsem jistý. Mamka s taťkou se sem nedostanou až do večera a vše co může udělat Greg je to, že tady kolem oběda vyhodí Thea, což nám nepomůže s vybalováním krabic."


"Stěhováci tu budou každou chvílí, klid." Pohladila jsem ho po zádech."Navíc máme ještě pořád problém se zeleným pokojem Aimee a jestli to brzo nevyřešíme spí mezi náma tříletá."


"Jdu na to." Řekl Niall. "Máme barvu?"


"Ne." Povzdechla jsem si. "A je příliš pozdě na malování."


Přikývl a otočil se na naší dceru, která tam stála s rukama překříženýma na hrudi. Oba jsme věděli, že tohle dítě se bez bitvy nevzdá a bitvy s Aimee byli vážně nebezpečné.


"Aimee, zlatíčko." Řekl Niall mile."Proč nechceš spát ve tvém pokoji?"


"Je ošklivý." Pokrčila rameny."Je klučičí."


"Protože je zelený?" Zeptal se.


Ona přikývla. "To znamená, že je klučičí."


Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat