Bathtub Adventures

2.2K 153 2
                                    

Avery Holmes


Cesta domů byla tichá a divná. Obdrželi jsme dobré zprávy, ale pokud se pokusíme dostat Jakea do vězení za to, že ubližoval mě a mojí dceři tak to znamená, že půjdu do rizika a budou mi jí možná chtít vzít.


Byla jsem zničená.


"Se všema si promluvím, aby jsme zjistili jejich názor." Řekl Niall a prolomil to ticho, když jsme přijížděli na hotelové parkoviště. Tiše jsem přikývla.


Když jsme se konečně dostali do hotelového pokoje po proplížení se do hotelu skrz zadní vchod a šplhání se do nekonečných schodů tak všichni seděli v kruhu v úzkostlivém tichu.


"Jak to šlo?" Odhodlal se Louis.


"Uh...Same mohl bys prosím vzít Aimee z téhle místnosti?" Zeptala jsem se slušně. Rozhodl se Aimee vylákat tak, že jí slíbil její tajnou posedlost Netflix. Sotva jí byli tři a už se chovala víc jako bílá holka než já. (Doufám, že tu větu chápete :D prostě je Aimee větší 'white chick' než Avery)


Povzdechla jsem si a chytla jsem pevně Niallovu ruku, když jsme se posadili do prázdné mezery na gauči. Všimla jsem si jak na nás všichni měli nalepené oči a bylo to celkem nepříjemné.


"Dobrá zpráva je, že jsme mluvili s detektivem, který řekl, že Jake bude ve vězení aspoň 20 let." Usmála jsem se. "Ale je tu i špatná zpráva..." Můj hlas zakolísal. "Jelikož ubližoval i Aimee a Aimee patří mě, tak je tady možnost, že mi jí vezmou do pěstounské péče."


"Cože?" Zeptal se Harry a vstal. Všimla jsem si jak zatnul čelist a pěsti. 


"Jo.." Řekla jsem a otřela si oči. "Abych byla upřímná tak nevím co mám dělat."


"To je směšný." Zapojil se Liam.


"Já vím." Povzdechl Niall. "Ale pokud to vezmeme k soudu, tak je tu hodně věcí které se můžou zvrtnout."


"Co se stane, když nepůjdete k soudu?" Zeptal se Liam.


"Tak nepůjde sedět za to co nám udělal." Přiznala jsem smutně."Pořád tu je to, že půjde sedět za to, že pomáhá Kate, ale ne za to čím nás nechal si projít." Moje ramena poklesla a já se modlila, abych nezačala brečet.


Najednou se Zayn zvedl a posadil se vedle mě. Obmotal kolem mě jeho ruku a hladil mě po zádech. Nikdy nebyl dobrý v mluvení a tohle byl jeho způsob, jak ukázat, že se o nás stará. Bylo to sladké i přes to, že jsem věděla, že na něj Niall určitě zírá.


"Získáš spravedlnost, kterou si zasloužíš." Slíbil mi Liam. "Nevím jak to uděláme, ale uděláme. Možná by jsme mohli použít naší One Direction sílu a získat všechny na tvojí stranu." Navrhl.


"To je hroznej nápad." Usadil ho Niall. "Fanoušci jí budou posílat nenávistné zprávy."

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat