Avery Holmes
Po hodinách řízení, kdy už jsem měla skoro prázdnou nádrž jsem našla levné ubytování "Motel 6" , které se teď stane naším dočasným domovem.
"Takže my tady budeme mít přespávačku?" Zeptala se Aimee. Přikývla jsem a rozepla její pás a vyndala jsem jí z autosedačky. Vyndala jsem tašky z kufru a přehodila si je přes rameno. Podívala jsem se na světelný nápis "Mtel 6" (písmeno O nesvítilo) a můj strach byl najednou pryč.
S Amiee na mém boku jsem strčila do dveří a vstoupila jsem do haly. Byla tam žena, která vypadala tak na 50 let a kouřila cigaretu. hned jak nás uviděla cigaretu típla a nedopalek hodila do koše.
"Vítejte v Motelu 6." Usmála se, když jsme přistoupily ke stolu, za kterým stála. "Doufám, že Vám nedělalo problém k nám najít cestu a bude se vám tady líbit." Chtěla jsem jí říct, že jsem to tu našla úplnou náhodou, ale místo toho jsem jen přikývla.
"Chcete?" Zeptala se Aimee ženy a podávala jí tubu s bonbóny. Ta se hlasitě zasmála.
"Děkuji zlatíčko, ale nechci.Jak se jmenuješ?" Zeptala se.
"Aimee a je mi už tolik." Řekla Aimee naprosto vážně a zvedla na ruce tři prsty. Smála jsem se a jeden její prst položila dolů, vždy omylem ukázala o jeden prst navíc. Často jsem se jí pořád dokola snažila učit počítat do desíti,ale pokaždé poslední dvě čísla prohodila.
"Dobře já jsem Shirley a jsem moc stará na to, abych to řekla nahlas." Smála se sama vlastnímu vtip a u toho kroutila hlavou tak, že se její účes z 90. let převaloval ze strany na stranu.
"A jak se jmenuje maminka?"
"Maminka." Odpověděla Aimee.
"Myslela Avery, Avery Holmes." Natáhla jsem ruku a Shirley mi s ní třásla tak silně, že se Aimee klepala v mém náručí." A jsme tady, aby jsme se ubytovaly."
Shirley přikývla. "Na kolik nocí se zdržíte?" Zeptala se.
"Um....Kousla jsem se do rtu, to jsem si ještě nepromyslela.Nejsme si jisté, můžeme platit každý týden?" Nadzvedla jsem obočí a bála se odpovědi. Věděla jsem, že pokud to nepůjde budeme odkázané na spánek v autě.
Shirley přikývla. "Na jeden týden to dělá 42 dolarů." Vytáhla jsem peněženku a podala jí peníze.
"Dobře,tady máte klíče." Řekla a podala mi je. Vzala jsem si je a usmála se na ní.
"Máte pokoj číslo 36. Támhle jsou schody, které vás dovedou do druhého patry a páte dveře na levé straně jsou vaše."
Přikývla jsem a rozloučila se. Hned jak jsme byli na schode si Shirley zapálila další cigaretu. Jen jsem doufala, že se na to Aimee nebude ptát, protože nevím co bych jí na to řekla. Kdybych řekla, že je o špatné tak by si určitě otevřela pusu a řekla by to Shirley.
"Budu mít velkou postel?" Zeptala se Aimee, když jsem strčila klíč do zámku.Upřímně jsem neměla ponětí, nikdy jsem v takovém motelu nebyla. Jediné co jsem věděla bylo, že byl nejlevnější v okolí a pro nás dvě dostačující.
Zdi byli béžové a koberec byl ten nejošklivější odstín modré, který jsem kdy viděla. Byla tu jen jedna postel, protože jsem poprosila o ten nejlevnější pokoj co zde mělil.Pokrývka byla stejné barvy jako koberec, jen na ní byly oranžové vzorečky.
Pro mě tohle místo bylo jako skládka odpadu.
Aimee se to asi zdálo jako zámek.
"Mami televize!" Vypískla a mačkala na ní všechny možné náhodné tlačítka. Mrkla jsem a sledovala jí, ale nic se nedělo. Tohle tu malou holčičku neodradilo a začala běhat kolem dokola po pokoji, skákala po posteli a na tu televizi úplně zapoměla.
ČTEŠ
Motel 6 [ Niall Horan] - CZ
FanfictionPřeklad povídky Motel 6 od @_HakunaMatata_ Motel 6 - Místo kde můžete najít šváby ve sprchách, pochybné jídlo v prodejních automatech a možná, snad cestou i lásku. Nejlepší umístění #1 ve FanFiction