Avery Holmes
Toho rána jsme byli všichni tři vzhůru do čtyř ráno.Nialla já jsme byli hrozně unavení, ale na neštěstí Aimee byla pravým opakem. Niall jí zapl na svém telefonu Netflix a našel tam pro Aimee díl Sezame, otevři se! ,aby jí zabavil.
Ale Aimee byla docela spokojená se skákáním na gauči, místo sledování pohádky a potom si od polospícího Nialla vyžádala vajíčka a on vstal a uvařil jí je.
Kolem čtvrté ráno, konečně usnula s telefonem Nialla v její malé ručičce.
"Moc se ti za tohle všechno omlouvám." Zašeptala jsem, když jsem leželi na gauči. Jen se usmál a zavřel oči.
"Je to v pořádku. Nevadí mi to." Trval si na svém. Upřímně jsem nechápala jak s Aimee mohl mít tolik trpělivosti, ani jednou se a ní nenaštval a ani jednou se jí nepokusil udeřit.
Uvědomila jsem se, že jsem měla o mužích špatné mínění. Myslela jsem si, že všichni chodí na noc do barů a že vždycky dokážou, aby ses vedle nich cítila jako malá. Když jsem poznala Nialla, tak jsem byla nejdřív vystrašená. Ale potom jsme si uvědomila, že představa muže, kterou jsem měla zafixovanou v hlavě byla zkreslená.
"Seš v pohodě?" Zasmál se a vzal deku, kterou přes nás přehodil. Nechtěla jsem mu říct, že jsem neuvěřitelně nervózní z toho, jak blízko jsme u sebe a tak jsem jen přikývla a usmála se.
Zívl a tiše se zasmál. Nadzvedla jsme obočí.
"Něco je špatně?" Zeptala jsem se.
"Nic, jen jsi hrozně ztuhlá. Neboj se, já nic zkoušet nebudu." Přísahal. "Já takovej nejsem, přísahám. A navíc tvoje tříletá dcera je 3 stopy vedle." Připomněl mi.
Usmála jsem se a přitulila jsem se k jeho hrudníku, měla jsem na něm položenou hlavu, rozhodla jsem se mu věřit. Byli jsme k sobě chvilku potichu přitisknutí. Nemyslím si, že kdokoliv z nás věděl co říct.Jenže tohle nebylo to trapné ticho.
Během pár minut se můj dech zpomalil a já začala usínat. Ikdyž jsem usínala tak na mé mysli byla pořád jedna věc - JAKE. Co by dělal, kdyby mě tu takhle našel? Co kdyby mě takhle viděl s Nialle, ikdyž spolu nic nemáme?
Oba by nás zabil, tím jsem si jistá.
Ale místo přemýšlení o věcech z mé minulosti jsem se pokusila usnout, abych si odpočinula.
Niall Horan
Ráno jsem se probral vedle horkého těla. Promnul jsem si oči a podíval se dolů na Avery, která se znova tulila k mému hrudníku. Usmál jsem se,pohladil jí po zádech a rozhlédl se po místnosti, jestli neuvidím Aimee. Domníval jsem se, že se občas v noci vrací do své postele.
Podíval jsem se znovu na Avery a uhnul jsem jí vlasy z obličeje a snažil jsme se jí tím nevzbudit. Nikdy předtím jsem takhle blízko dívce nebyl, teda ne dívkám, se kterýma jsme to nemyslel vážně. Jako Barbara.
Barbara.
Technicky vzato jsme spolu nechodili. V podstatě jsme byli jen rezervovaní jed pro druhého, jako že ona se s nikým jiným nescházela, tak jako já. V podstatě. Nescházel jsem se s Avery. Jen jsem jí pomáhal, to je vše. Je to úplně jiné.
"Mm?" Zamumlala Avery,protáhla se rozhlíčejíc se okolo a podrbala se na hlavě. Zasmál jsem se,sedl si a podíval se na hodiny v kuchyni. Bylo už deset, což pro mě bylo pozdě.
"Ráno." Zabručel jsem."Vyspala jsi se dobře?"
Přikývla a také se posadila."To byla bláznivá noc." Zasmála se ospale. Přikývl jsem a vstal z gauče.
ČTEŠ
Motel 6 [ Niall Horan] - CZ
FanfictionPřeklad povídky Motel 6 od @_HakunaMatata_ Motel 6 - Místo kde můžete najít šváby ve sprchách, pochybné jídlo v prodejních automatech a možná, snad cestou i lásku. Nejlepší umístění #1 ve FanFiction