Date

2.7K 145 0
                                    

Avery Holmes


O pár dní později jsem se probrala v Niallově náruči a musela jsem přiznat, že to je to co mi těch pár dnů, co jsme byli odloučení chybělo. Voněl jako kolínská s příměsí pracího prášku a tak jsem zabořila obličej do jeho hrudi.


"Ty jsi vzhůru?" Zasmál se. Moje oči se rychle otevřeli - on nespí?


"Um...Jo." Řekla jsem a trošku se červenala. "Kolik je hodin?"


"Chvilka po devátý." Řekl a hlasitě mě políbil na tvář a já ho jemně nakopla do nohy.


"Měla bych vzbudit Aimee." Řekla jsem, promnula si oči a začala se zvedat. Ale jeho ruce byli silnější a strhl mě zpátky k němu.


"Už jsem se o to postaral. Nasnídala se a ted si hraje s Oliverem a Louisem. Nechceš se mnou chvilku zůstat?" Prakticky žebral. Věděl přesně co dělá, protože jsem se začala červenat a on se tomu smál.


"To nedostanu pusu na dobré ráno?" Škádlil mě. Zamručela jsem, posadila jsem se a rovnala si vlasy přičemž jsem věděla, že mě sleduje. Nevím co se mu na mě takhle po ránu líbilo - vlasy jsem měla zacuchané a na sobě jsem měla tepláky a tílko.


"Až si vyčistím zuby." Řekla jsem a vyskočila z postele. Zaskučel, ale slyšela jsem zavrzání postele od toho jak také vstal.


"Je to v pohodě, oba máme ranní dech!" Protestoval.


"Jsi čuně Nialle!" Střelila jsem po něm pohledem, když jsem mířila do koupelny kde jsem si vzala svůj kartáček a začala si čistit zuby. Vzal si svůj kartáček, který ležel vedle Barbie kartáčku Aimee a připojil se ke mě.


"Takže." Řekla jsem, když jsem byla hotová. "Co je dneska v plánu?"


Niall vyplivl pastu a vypláchl si ústa.


"No." Začal. "Možná by jsme mohli jít na rande." Navrhl. Odfrkla jsem si a šla jsem za něj, kde jsem vzala do rukou ručník a otřela si obličej. Hrozně mě rozčilovalo jak se mi po ránu leskla plet.


"To nikdy nevyjde." Řekla jsem. "Nemůžeme jít ani dolů na recepci."


"Už to ale vychází zlato. Mluvil jsem se Samem a ten mi řekl,že pro nás může vyklidit restauraci hned vedle recepce. Je výborná." Zašklebil se a očividně na sebe byl pyšný.


Nad tímhle nápadem jsem se musela usmát. Jak hezké by mohlo být odsud na chvilku odejít?


"Dobře." Přikývla jsem. " A kdo by pohlídal  Aimee?"


"Je to vůbec otázka? Kdokoliv z kluků nebo Darcy nebo Oliver." Řekl. Lehce jsem se usmála a přikývla celá šťastná z toho, že je mezi námi zase všechno v pořádku a půjdeme ven. Pokud se teda tohle počítalo jako jít ven.

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat