Happily

2.2K 156 7
                                    

.

.

.

 

Niall Horan

.

.

.

Když s námi letadlo přistálo spatřili jsme naprostou katastrofu.


Fanoušci a novináři zjistili, kdy přiletíme a čekali na nás u brány. Věděl jsem, že jsme měli letět soukromým letadlem, ale to by nebylo připravené tak rychle, jako byl tento  let.


"Aimee pojd sem." Řekl jsem a zvedl jsem jí ze země. Ollie a pár bodyguardů, které jsme si najali pro tento výlet nám vzali kufry a nařídili nám at je následujeme. Oblékl jsem Aimee jednu z jejích mikin a nařídil jí aby si nasadila kapuci. Když se mě zeptala proč, tak jsem jí řekl, že si hrajeme na špiony.


"Zůstaňte spolu." Řekl Harry. Podíval jsem se na něj jak má ochranářsky obtočenou ruku kolem Darcy a ta zaklonila hlavu a začala se smát.


"Nemyslíš si, že se o sebe dokážu postarat?" Nadzvedla obočí.


"Jsem ochranářský." Řekl Harry a snažil se bránit. "Jsem romantický, sladký a ty to miluješ Monroeová." Dal jí pusu na spánek a ona zčervenala. Tohle způsobilo, že jsme chtěl Avery vidět ještě víc.


Když jsme došli do haly byli jsme přivítáni křikem fanynek. Chtěl jsem zkontrolovat Aimee, ale přes kapuci jí nešlo vidět do obličeje. Tuhle mikinu jsem jí koupil nedávno - byla celá bílá a byl na ní můj obličej. Kluci si mysleli, že je to jen blbej vtip, ale já si myslel že je to rozkošný.


"Panebože podívejte se na ní!" Slyšel jsem jak někdo zakřičel. Podíval jsem se na Aimee a zjistil jsem, že si sundala kapuci a mávala fanynkám. Zasmál jsem se, nasadil jsem jí tu kapuci zpátky na hlavu, ale po pár sekundách si jí zase sundala a řvala smíchy.


"Myslíš si, že jsi tak zábavná?" Uchechtl jsem se a polechtal jsem jí. Zaslechl jsem zvuky fotoaparátu, které mě probudily do reality a zase jsem šel za našima bodyguardama. Zamával jsem pár fanynkám stejně jako kluci a Darcy, ale Aimee se snažila jak jen mohla, aby zamávala každému okolo koho jsme prošli.


Konečně jsme prošli bránami a nasedli jsme do černé dodávky. Zaměstnanci letiště se snažili mírnit dav, aby se neumačkali, ale upřímně řečeno jim to moc nešlo. Nasedli jsme do auta a Ollie se nás snažil odvést jak nejrychleji to šlo, protože pár dívek už běželo směrem k autu.


"To byly moje kamarádky." Našpulila pusu Aimee.


"To je v pořádku zlatíčko. Uvidíme je znovu." Slíbil jsem jí. "Jednoho dne je budeš moct potkat všechny." Přikývla a narvala si nohy do mikiny, takže vypadala jako míč. Přiznal jsem si, že to není nejbezpečnější způsob pro tříleté dítě  jak cestovat v autě, ale nemocnice byla jen kousek.


"Vypadáš tak šťastně."  Usmíval se Louis.


Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat