The Date

3.1K 199 3
                                    

Podle autorky budou všichni Navery shippers v tomhle díle konečně uspokojeni...Tak uvidíme! <3


Niall Horan


"Zrušila ti to?" Zeptal se Liam, který si zrovna kousnul do jablka, které leželo na lince. Je to jen pár hodin od chvíle co tu byl doktor, aby se podíval na Aimee a jen hodina a půl do našeho rande- nerande.


"Ne jen se bojí o to, že nebude s Aimee. Pořád jí říkám, že to bude v pořádku." Povzdechl jsem." Harry říkal, že se spolu podívají na film a potom jí dá včas spát, aby tu neběhala."



"Samozřejmě, že nechceme, aby měla další astmatický záchvat." Řekl Liam. "Kámo fakt mě to vystrašilo. Vůbec jsem nevěděl co mám dělat." Zatřásl hlavou při té vzpomínce.


"Její inhalátor bude na stole, tak jak řekla Avery. Až do doby než ho budete ptořebovat. Ale vy nebudete." Nechtěl jsem myslet na takový věci.


"Uklidni se Nialle." Zasmál se. "My to chápeme, dobře?" Zkoumavě se na mě díval a já si zkousl ret. Moje city k Avery byly tak zřejmé a on to věděl. Zašklebil se na mě. "Ty jí máš hodně rád, viď?"


Přikývl jsem a cítil se ještě nervózněji. "Myslím, že to tak je celou dobu. Nechci to podělat, chápeš?" Přikývl.


"Jen buď svůj. To vždycky vítězí.Hele chlape a uklidni se. Nikdy předtím jsem tě neviděl tak nervózního, když jsi měl jít na rande." Usmál se. "Jdete do luxusní restaurace?"


Zasmál jsem se.


"Jdeme na křidýlka." Přiznal jsem se. Liam se začal smát a já zrudnul.


"Nejsem v těhlech věcech dobrej a ty to víš! Zarezervoval jsem nám celou restauraci, která je na střeše. Je to tam vše prosklený a taky je to vytápěný, kdyby byla zima. Chci, aby to bylo perfektní, chápeš?" Chápavě přikývl.


"Chceš to s Avery zkusit posunout?" Zeptal se mě a vyhodil ohryzek do koše.


"Nevím." Přiznal jsem a strčil jsem ruce do kapes. "Nevím jestli to mezi náma chce posunout i ona. Nevím ani jestli se jí líbím."


"Tady je to co si myslím; Přestaň bejt tak zpohodlnělej a jdi si za tím. Když to nezkusíš, tak nezjistíš jak na tom jsi." Dodal. Samozřejmě, že měl pravdu. Zdálo se, že Liam rozdává jen dobré rady.


"Co si mám obléct?" Zeptal jsem se a trochu panikařil.


"Oblečení." Řekl sarkasticky a zašklebil se na mě. Bouchl jsem ho do ramene a on zabručel. "Neber si tepláky, ale rychle. Něco hezkého, ale jednoduchého." Přikyvoval jsem to a zapisoval si to v hlavě.


Najednou se otevřeli dveře a v nich byl Harry, který měl a zádech Aimee. Když mě spatřila, tak se jí rozzářili oči a natahovala se po mě. Bylo to roztomilý, jak mě měla opravdu ráda. To, že mě tak milovala mi dávalo naději, že by mě mohla milovat i její máma.

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat