Darcy's Arrival

2.8K 175 0
                                    

Avery Holmes


Když jsem se ráno probudila, byla jsem trošku zmatená než jsem si vzpomněla co se v noci vlastně stalo. Potom co jsem si vzpomněla proč jsme vlastně tady jsem zase zavřela oči a přála si, abych už mohla spát navždy. Naneštěstí to tak nefungovalo.


Otočila jsem se na bok a předpovídala jsem, že tam bude ležet Niall. Málem sem zaječela, když jsem zjistila, že Niallovo místo je prázdně a místo něj tam leží Zayn a projíždí si na mobilu twitter.


Posadila jsem se, promnula si oči a Zayn se na mě usmál.


"Promin, tvoje dcera mě v noci kopala a já mám problémy se zádama." Řekl rozpačitě.


"Promin, měla jsem tě varovat." Povzdechla jsem. "Nechci, aby sis myslela, že tě tu nechci. Je to v naprosto v pořádku. Ale kde je Niall?" Zayn se zasmál a položil mobil na polštář za sebou.


"Jel s Harrym na letiště pro Darcy. Je teprve 6 hodin ráno. Měla brzký let. Chtěl tam být s ním." Pokrčil rameny. "A neboj nejsem uražený."


Usmála jsem se a rozhlédla se po místnost. Skrz okno sem šlo slabé světlo, ale bylo dostatečné na to, abych viděla. Louis ležel na zemi stočený v klubíčku. Liam byl kousek od něj. Aimee ležela na vedlejší posteli rozvalená jako mořská hvězda. Odfrkla jsem si, protočila jsem nad ní očima a vytáhla si mobil.


"Takže..." Přerušila jsem to ticho, protože jsem se cítila docela trapně. "Jak se má Perrie. Jmenuje se tak že?"


"Jo." Zaynův obličej se rozzářil." Má se dobře a oba jsme šťastní."


K mému ohromení byly jeho odpovědi krátké, ale za to ohromně sladké. Uvědomila jsem si, že pokud s ním povedu nějaké konverzace, tak to vždycky bude stručné. Místo ležení v posteli jsem se rozhodla vstát a jí do malé koupelny, kde jsem vytočila Niallovo číslo než jsem si uvědomila, že ho pravděpodobně bodyguardi zničili.


Povzdechla jsem si a podívala se do zrcadla. Najednou mi bylo líto Zayna, protože jsem vypadala naprosto příšerně. Projela jsem si prsty skrz vlasy, které jsem měla zacuchané. Potřebuju zpátky hřeben, jenže jsem nevěděla, jestli mám dovoleno vrátit se do pokoje.


Asi tak po deseti minutách upravování vlasů a obličeje jsem si všimla, že se Aimee probudila. Vždycky byla raní ptáče, takže mě to ani nijak nepřekvapilo, ale nechtěla jsem, aby rušila ostatní. Liam a Louis už byli také vzhůru a oba se koukali do svých telefonů.


"Dobré ráno." Řekl Louis jeho jemným hlasem. "Jak se máš...po tomhle všem?"


"Jsem v pohodě." Řekla jsem. "Omlouvám se za...tohle vše."


"Nedělej si starosti! Máme toho dneska spoustu co dělat. Dokud jsme s bodyguardama, tak jsme v pohodě. Je to celkem vzrůšo navzdory tomu, že někdo jde po Niallovi."Řekl Louis a posunul se na gauči, abych si mohla přisednout.

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat