jedenaście; nie próbuj mnie oszukać

690 45 0
                                    

☆. \  |  /  .☆
☽*❦༄ 𝐆𝐎𝐋𝐃𝐄𝐍
rozdział jedenasty - nie próbuj mnie oszukać

☆☽*❦༄ 𝐆𝐎𝐋𝐃𝐄𝐍rozdział jedenasty - nie próbuj mnie oszukać

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

AMALIA WESZŁA DO PENSJONATU SALVATORÓW PO OTRZYMANIU TYSIĄCA NIEODEBRANYCH POŁĄCZEŃ I WIADOMOŚCI OD STEFANA SALVATORE, WYJAŚNIAJĄCYCH, ŻE ELENA ZAGINĘŁA.

Weszła do środka nawet nie pukając, bo wiedziała, że nie jest zamknięte.

- Co to znaczy, że zaginęła? - zapytała Amalia, gdy tylko przekroczyła próg drzwi wejściowych.

Obserwowała, jak Stefan i Damon odwrócili głowy, by na nią spojrzeć.

- Zadzwoniłeś do Lii? - Damon spojrzał na swojego młodszego brata, po czym z powrotem spojrzał na niską brunetkę. - Co ona zamierza zrobić? Uderzyć wielkie złe wampiry jej małymi pięściami?

- Po pierwsze, jesteś teraz niegrzeczny. Po drugie, to, że mam małe pięści, nie oznacza, że nie potrafię ich używać, o czym możesz chcieć zaraz się przekonać. A po trzecie, dziękuję za ciepłe powitanie - Lia uśmiechnęła się słodko do Damona, po czym spojrzała na Stefana. - Skąd wiedziałeś, że ona nie tylko...ta, nieważne. Teoria o porwaniu jej przez Anne ma o wiele więcej sensu.

Damon wstał, ignorując uwagi Lii, i spojrzał bratu prosto w oczy. - Mówię to szczerze...mam nadzieję, że Elena umrze.

Damon przeszedł obok nastolatki i wyszedł z pokoju, więc brunetka podeszła do młodszego brata Salvatore, którego właściwie lubiła. - Woah, co to było?

- Zemsta za Katherine - Stefan odpowiedział w jak najmniejszej ilości słów.

- Racja. Psychotyczna suka Eleny, podobna do niej z 18-cokolwiek - wyraz twarzy Stefana zmienił się, bo nie miał pojęcia, że Lia wie o tym, kim jest Katherine. - Wiem. Musisz być zaskoczony, że Elena, moja najlepsza przyjaciółka, mówi mi takie rzeczy. Zresztą, czy w ogóle masz jakiś plan? Jak ją odzyskamy?

- Nawet nie wiem, gdzie ona jest - Stefan przeczesał włosy dłońmi, a Lia usiadła na kanapie, wzdychając przy tym.

- Może znam kogoś, do kogo możemy zadzwonić, żeby pomógł nam to ustalić - Lia odpowiedziała, mając nadzieję, że w ten sposób rozładuje ogromny stres, jaki Stefan wywołał u siebie z powodu zaginięcia swojej dziewczyny.

- A kim miałby być ten ktoś? - Stefan zapytał Lię, niepewny, czy może zaufać komukolwiek, do kogo planuje zadzwonić.

- Bonnie. Słuchaj, musi być coś, co Bonnie może zrobić ze swoimi mocami typu Sabrina, co pomoże nam dowiedzieć się, gdzie jest Elena - Lia zasugerowała, a twarz Stefana rozjaśniła się.

- Wiedziałem, że był powód, dla którego do ciebie zadzwoniłem - Stefan uśmiechnął się do niej, a ona odwzajemniła uśmiech.

●᯽●᯽●᯽●᯽

GOLDEN, stefan salvatoreOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz