☆. \ | / .☆ SEZON PIĄTY
☽*❦༄ 𝐅𝐀𝐋𝐋𝐈𝐍𝐆
rozdział osiemdziesiąty trzeci — dom▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
SĄ CHWILE W TWOIM ŻYCIU, KIEDY CHCESZ TYLKO KRZYCZEĆ. KIEDY CHĘĆ UWOLNIENIA KAŻDEJ EMOCJI, KTÓRĄ W SOBIE NOSISZ, WYRZUCAJĄC W POWIETRZE, WYDAJE SIĘ JEDYNĄ RZECZĄ, KTÓRĄ MOŻESZ ZROBIĆ.
A są momenty, kiedy nie możesz tego zrobić; momenty, kiedy twój głos jest tak samo pusty jak ty. Chwile, kiedy jesteś pochłonięty bólem i jedyne, co możesz zrobić, to siedzieć i nie wiesz, co zrobić ani jak zareagować.
Dla Amalii Grace Schultz był to jeden z tych momentów.
Jej oczy i ciało zamarły, gdy patrzyła na ciało Stefana Salvatore, które wysychało na jej oczach. Jej oddech stawał się cięższy, a jedyne, co chciała zrobić, to krzyczeć, płakać, cokolwiek...ale wszystko, co z niej wychodziło, to żywy pisk. — O mój Boże — jej głos był ledwie szeptany, a potem zamknęła usta i zakryła je obiema rękami. — O mój Boże. O mój Boże. O mój Boże. Nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie. Ty...Stefan. Proszę cię. To nie jest prawdziwe. Obudź się. Obudź się. O mój Boże.
Ręce jej się trzęsły, gdy przejeżdżała palcami po włosach i poruszyła swoje ciało do miejsca, w którym unosiła się nad nim. Kiedy przyłożyła rękę do jego dłoni i chwyciła się jej, poczuła największy szok, który wywołał krzyk, który w sobie trzymała. Stefan Salvatore naprawdę nie żył.
●᯽●᯽●᯽●᯽
Kiedy Elena i Damon dowiedzieli się o tym ( przez niejasną wiadomość głosową ), pośpieszyli do obszaru uczelni w Whitmore, gdzie Amalia oświadczyła, że mogą ich znaleźć. Kiedy Elena zobaczyła jego ciało leżące na kanapie, rzuciła się do niego, mijając Amalię, która opierała się o ścianę, bez cienia emocji w oczach. — O mój Boże. Stefan!
— Wszystko z tobą w porządku? — Damon położył rękę na ramieniu Amalii, mając nadzieję, że zwróci na siebie uwagę, ale jej oczy zostały utkwione w ciele Stefana przez cały czas. — Amalia?
Jej oczy na sekundę spojrzały w górę, spotkały się ze wzrokiem Damona i zobaczyła, jak się o nią martwił. — Mhm.
Mimo że jej nie wierzył, czas ich naglił i niekoniecznie mieli czas, aby odbyć całą sesję terapeutyczną, na której omawialiby swoje uczucia. I chociaż nie mówiła wszystkiego, co jej przyszło do głowy, on dobrze wiedział, co myśli. — Odzyskamy go. Chodźcie. Odsuńmy go od wścibskich oczu.
●᯽●᯽●᯽●᯽
— Mała rada. Jeśli chcesz uciec z miejsca zbrodni, używaj bocznych dróg — Elena Gilbert poradziła, gdy Liv i Luke Parker wyszli z samochodu, aby zobaczyć wszystkie trzy dziewczyny ( Elenę, Caroline i Amalię ) wokół nich, nie dając im możliwości ucieczki.
CZYTASZ
GOLDEN, stefan salvatore
Fanfiction[akt pierwszy; 1x01 - 3x14] "miłość ma powody, których rozum nie może zrozumieć." [akt drugi; 3x15 - 6x22] "wyciągnęłaś ze mnie część, którą nawet ...