trzydzieści jeden; słońce też wschodzi

453 36 0
                                    

☆. \  |  /  .☆   SEZON DRUGI
☽*❦༄ 𝐆𝐎𝐋𝐃𝐄𝐍
rozdział trzydziesty pierwszy słońce tez wschodzi

☆   SEZON DRUGI☽*❦༄ 𝐆𝐎𝐋𝐃𝐄𝐍rozdział trzydziesty pierwszy — słońce tez wschodzi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

— OFIARA JEST UZUPEŁNIANA STOPNIOWO. GDY KSIĘŻYC W PEŁNI ZACHODZI NAJPIERW ZABIJA SIĘ WILKOŁAKA. POTEM WAMPIRA. AŻ W KOŃCU SOBOWTÓRA. JEŚLI ELENA UMRZE, KLĄTWA ZOSTANIE ZŁAMANA I KLAUS STANIE SIĘ HYBRYDĄ.

Elijah wyjaśnił Stefanowi, Alaricowi i Amalii etapy ofiary, kiedy wszyscy razem udali się do starego domu czarownic.

— A kiedy zaatakujemy? — Alaric zadał najważniejsze pytanie o ich plan, gdy Klaus był w najsłabszym stanie ofiary.

— Śmierć Eleny uaktywni jego uśpioną stronę wilkołaka. Będzie bezbronny podczas przemiany. Potem wchodzi Bonnie — Elijah odpowiedział.

— Spójrz, Elijah... Chcę ci zaufać — Amalia zaczęła być zaniepokojona wyjściem czarownicy Bennett.

— Jeśli doprowadzi go na skraj śmierci, sam dokończę robotę — wiedział, do czego zmierzała Amalia, i zapewnił, że Bonnie nic nie będzie.

●᯽●᯽●᯽●᯽

Kiedy dowiedzieli się, że Klaus porwał Jennę i planował użyć jej jako swojego wampira dla ofiary, grupa prawie zaniemówiła. — Dlaczego porwał Jennę?

— Kara za wtrącanie się — to był jedyny powód, który Elijah mógł zauważyć i wszyscy musieli przyznać, że miał sens. W końcu Klaus ostrzegał ich, by nie robili niczego, czego mogliby żałować. A to właśnie zrobił Damon.

— Klaus chciał wykorzystać Tylera i Caroline, ale Damon ich uratował — Stefan wyjaśnił Bonnie, która była trochę do tyłu z nowymi wiadomościami. Tak jak Amalia.

— Nie rozumiem. — Amalia pokręciła głową i spojrzała na Elijah. — Jeśli ma wszystko, czego potrzebuje, to dlaczego zabrał Lydię?

— Zemsta. — Elijah po prostu odpowiedział. — Nie chce jej użyć jako części ofiary. Chce, by cierpiała, zanim dotrzyma obietnicy.

— Musimy iść. Teraz. Zanim Jenna zostanie poświęcona. Sama mogę zabić Klausa — Bonnie była gotowa dorwać Klausa wcześniej, niż myśleli, jeśli ma to oznaczać uratowanie jednego z jedynych członków rodziny, którzy pozostali Elenie Gilbert.

— Bonnie, jeśli zużyjesz tyle energii, to nie żyjesz. Już to uzgadnialiśmy. To nie jest opcja. — Stefan nie chciał pozwolić jej się skrzywić, wiedząc, jak to wpłynie na jego dziewczynę.

— Albo ja, albo Jenna — Bonnie była gotowa zaryzykować, dopóki Jenna była bezpieczna.

— O mój Boże. — Amalia odetchnęła, gdy tylko spojrzała na Stefana, i przypomniała sobie opcje, które wcześniej ustalili.

GOLDEN, stefan salvatoreOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz