❅ Napoli'de Bir Gece | 16/1

8.1K 555 263
                                    

-16/1-

❝Valentino❞

Lâl'i odasına gönderdikten sonra çalışma odasında yalnız kalmıştım. Sağ elimi sıkıntıyla saçlarıma geçirirken bıkkınlıkla nefesimi bıraktım.

Pietro'yu arayarak kısaca "Dokuz. Zita'yla iş birliği yapıyor olabilir." deyip telefonu kapattım.

O yine ayağıma dolanmıştı.
Kahretsin.

❝Lâl❞

Gece terastaki koltukta otururken şalıma sarınmış gökyüzünü seyrediyordum. Herkes uyumuş, Valent çalışma odasındaydı. Beni bir türlü uyku tutmamıştı. Elimde ölmeden önce yapılacaklar listesi varken bugün gerçekleştirdiğimiz maddenin yanına bir tik attım.

Madde 5 - Bir not yaz, şişeye koy ve denize at.

Ölmeden önce yapılacaklar listesi. Bizi birleştiren liste de diyebilirdik aslında. O listede bir yabancıyı öp maddesi olmasaydı belki ikimiz de birbirimizle hiç karşılaşmadan ölecektik. Hayat biraz garipti. Bazı şeyler için keşke derken bazıları için iyi ki diyorduk.

Madde 28 - Yıldızları izle ve bir dilek tut.

Deftere göz atarken arkamdaki sesle ürperdim. "Tuttuğun dileği merak ettim doğrusu."

Hafifçe arkama döndüğümde arkamda elleri ceplerinde ayakta durmuş bana bakıyordu. Birkaç saat önceki öfkeli ve gergin hâlinden pek de eser yok gibiydi. "Henüz bir dilek tutmadım." dedim sakince.

"O hâlde birlikte tutmanın vakti geldi demektir." Hafifçe kendine bir yer açtı ve yanıma oturdu.

"Bugün şişeye koyduğun notta ne yazdığını söylersen düşünebilirim." Tam zamanı gelmişken golümü atmıştım. Merakımı dindirmek için iyi bir fırsat gibi görünmüştü.

O ise hiç de gizli kalması gereken bir sırdan bahsetmiş gibi görünmüyordu ve açık yüreklilikle "Beni sevmekten hiç vazgeçme, yazmıştım yalnızca. Daha önce de sorsaydın söylerdim." yanıtını verdi. Omuz silkerken ekledi. "Gizli bir şey değildi."

Şalıma sarınmış arkama yaslanırken huzurlu hissediyordum. "O zaman yıldızları seyrederken tutacağın dilek de pek farklı olmayacak." diye mırıldandım uykulu bir sesle.

"Üşüyor musun?"

Bir yanıt vermedim. Hava serinlediği için hafif bir ürperti duyuyordum. Kollarını bana sardı, kendimi geri çekmedim. Bu bana kendimi güvende hissettiriyordu. Birlikte yıldızları seyrettik. Bir yıldızın kaydığını gördüğümde heyecanla işaret parmağımı uzattım. "Yıldız kayıyor! Hemen dilek tut!"

Kendinden emin bir gülümsemeyle gözlerime bakan adam "Benim dileğim gerçek oldu." dedi yalnızca.

Bakışları ondan uzak durmama hiç yardımcı olmuyordu. Bana yaklaştıkça içimde volkanik bir patlama yükseliyormuş gibi hissettiriyordu. Allah'ım. Kalbim yine çok hızlı atmaya başlamıştı. O dudaklarıma uzanırken kendimi geri çekmek istesem de bunu yapamıyordum. Vücudum beynimden bağımsız hareket ederken dudaklarım dudaklarıyla buluştu. Yine onun tatlı sert yarattığı hislerle zevkli bir savaş sürerken bulmuştum kendimi. Sağ elim boynunu kavramış saçlarına doğru okşar vaziyette çıkarken kalbim ağzımda atıyordu. İçimde uyandırdığı ve benim bastırdığım tüm o duygular kat kat artarak geri gelmişti. Dudaklarımız ayrıldığında o gözlerime bakarken bütün yüzümün yandığını hissedebiliyordum. Zor da olsa geri çekildim ve gözlerine bakmadan "Bir daha bunu yapma." diyebildim yalnızca. "Sakın hiçbir şey olmamış gibi davranma."

Napoli'de Bir Gece | Gecedeki Aşk Serisi - II ღBİTTİღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin