-2-
GEÇMİŞ • AĞUSTOS, 2021
❝Lâl❞
Elleri dantelli siyah braletimi kavradığında ona yardımcı olup iç çamaşırımı çıkararak ellerimi sırtına sardım. Dudakları önce boynumda sert ve nemli izlerini bırakırken göğüslerime doğru iniyordu. Dudakları göğüslerimi sırasıyla ama sabırsız bir biçimde emiyordu. Bense ellerimi boynunda ve sırtında gezdirirken dudaklarının amansız hamleleriyle ürperiyordum. Sağ elinin kalçalarımdan ayrılıp bacaklarımın arasına ilerlediğini hissettiğimde yapmaya çalıştığı şeyi anlayıp başımı geriye atarak gerildim. İçimde parmağının varlığını hissettiğim an kendimi daha da gerip inledim. Diğer eli kıvrım kıvrım kıvranan kalçamı sıkıp okşuyordu.
Kendimi kastığımı fark ettiğinde bu hoşuna gitmişe benziyordu. "Aferin, işte böyle." Onunla birleşmek için sabırsızlandığımı hissettiğini biliyordum. Çarpık bir gülüşle kulağıma fısıldadı. "Sabırlı ol, uslu dur. Her şeyin bir zamanı var." Islandığımı hisseden adam bundan zevk alıyordu. Beni kıvrandırmaktan. İçimden çıkardığı parmağını görünce rahatlamıştım. Daha fazla bekleyemeyecektim çünkü. Oysa yanılmıştım. Bu kez aynı şeyi iki parmağıyla tekrarlarken istemsizce kalçamı kaldırıp kendimi kastım. Sihirli parmaklarının maharetleri beni köşeye sıkıştırıyordu. Öyle öldürücü bir yavaşlıkta davranıyordu ki dayanamayacağımı hissediyordum. Onu istiyordum. Onun için kıvranıyordum. Ve bunu biliyordu.
Oyunu bozup sağ elimi göğsünden göbeğine kadar tüy hafifliğinde gezdirdim ve bacaklarının arasında durdum. İç geçirip tatlı tatlı bana kızan bakışlarla başını iki yana salladı. "Oyuna hile karıştırdığım için üzgünüm ama seni istiyorum." Hafifçe sıkıp okşadıktan sonra elimde daha da büyüyen varlığını hissettim. "Ve bekleyemeyecek kadar sabırsızım." Valent ise hile yaptığım ve durumu hızlandırdığım için yavaşça soluduktan sonra kollarımı tutup başımın üzerinde sabitledi.
"Eğer oyunun kurallarını değiştiriyorsan, sonuçlarına katlanırsın." Hamle yapmamı engellemesi ve kontrolün onun elinde olması beni daha da tahrik ediyordu. Onun karşısında çaresizce kıvranmak da buna dâhil. Sağ eliyle avuçladığı göğsümü sıktıktan sonra ucunu ısırdı. Bu sırada hızla içime girip beni soluksuz bıraktı. Yana yakıla istediğim bu birleşmeyi hiç beklemediğim bir anda gerçekleştirdiği için tuhaf bir zevk dalgasıyla sarsıldım. Şaşkınlık ve zevk bir girift gibi birbirine karıştı. İçimdeki hareketlerini ve her hamlesini en bariz şekilde hissederken ritmik bir biçimde inliyordum. Diğer tüm birleşmelerimizden daha farklıydı. Daha beklenmedik, daha tutkulu, daha acımasız ve daha zirvede.
İçimdeki hızlı ve güçlü hamleleri nefes alış verişlerimi düzenlememi zorlaştırsa da bu anın sonsuza dek sürmesini isterdim. Gitgelleri hızlandıkça tırnaklarımı sırtına batırıp kendisine birkaç gün taşıması için çizdiğim bir harita armağan ettim.
İçimden çıktığında soluk soluğaydık. Bittiğini sandığım an her şeyin daha yeni başladığını anlamam zaman almıştı. Sırtımı kavradı ve beni kâğıttan bir bebekmişim gibi hiç zorlanmadan yüzüstü yatırdı. Karnımda ve hâlâ zonklayan kasıklarımda gezinen elleriyle bacaklarımı araladı ve kısa süre içinde tekrar erekte olmuş erkekliği tekrar kadınlığımı zorluyordu. Bense nefes nefeseydim ve daha az önceki doyumun şokunu atlatamadan heyecanım ve hormonlarım yeniden tırmanışa geçmişti. Bu kez daha yavaş bir biçimde içime süzülürken daha merhametli falan değildi. Bir eli bacaklarımın arasını okşarken diğer eli göbeğimden iman tahtama kadar geziniyordu. Otoriter bir biçimde bacaklarımı aralık tutmaya devam ediyordu. Boynumu kavradı. Dudakları enseme şehvetli bir üfleyişle nemli izler bırakırken içimde gidip gelmeye devam etti. Nefesini düzenlemeye çalışırken "Kurduğun bu oyundan memnun musun?" diye sorarken bana haddimi bildirmişe benziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Napoli'de Bir Gece | Gecedeki Aşk Serisi - II ღBİTTİღ
Fiction générale❝ Halikarnas'ta tanıştık, olağanüstü bir tanışmaydı. Bir barda, sarhoş kafayla. Ve Halikarnas'ta bir gece demiştik, tek bir gece. Planımızda âşık olmak yoktu. Gözlerimi açtığımda Beyrut'a giden bir jetteydim, kaçırılmıştım. Oradan da Napoli. Sonra t...