,,Tvoja sesternica je naozaj nádherná," hlesla som, keď sme akurát vyšli z kostola. Obrad bol vskutku krátky, alebo to len mne tak rýchlo prešlo, no behom sviatosti som mala nejedenkrát zimomriavky po celom tele, ktoré vo mne vyvolali, či už sľuby, či vymieňanie obrúčok alebo celá svadobná atmosféra.
,,Má to v génoch," žmurkol a vyceril rad bielych zubov, za ktoré sa nebude hanbiť ani v päťdesiatke.
Dnešok prebiehal od rána naozaj v strese. Yvette neustále pobehovala hore-dole a stále dolaďovala posledné detaily. Ja ako jej prvá družička som jej bola oporným stĺpom a zároveň pravou rukou. Nikdy v živote by som nepovedala, že vybavovanie svadby bude tak náročné. A to už som vydatá.
Toľký paradox.
Svadbu chcela mať tu v Miami, keďže väčšina jej rodiny má práve tu postavené domy, teda vily.
Celá bola v strese, pretože ráno jej hudobníci oznámili, že budú meškať kvôli premávke, takže celú svadbu musela posunúť najmenej o hodinu neskôr, za čo dostala nevrlé pripomienky od svadobných hostí. No všetci, aj tí s tými najväčšími pripomienkami, jej plán odsúhlasili a ona si mohla vydýchnuť.
Zo všetkých stresov jej dokonca nabehli tri pupínky na čele, no pani vizážistka sa o to postarala a po červených bodkách teraz na jej usmievavej tvári nie je ani stopy.
,,No ale aj ty sa jej môžeš rovnať. Moja ponuka je stále aktuálna a platí - ešte stále môžeme ísť do auta a rozdať si to na zadných sedadlách. Kvôli tvojmu výzoru mám čo robiť, aby som sa držal na uzde a nepokazil Yvette jej deň nejakým prešlapným krokom." Pošepkal mi a ja som mala po celý čas zimomriavky na tele.
Šibalsky mi myklo kútikmi úst dohora, spokojná so svojím plánom dostať ho do pomykova. Páčilo sa mi, ako ku mne rozprával a ako som mohla vidieť, bol zo mňa hotový. Prezrádzalo ho totižto, samotné telo. Celý bol stuhnutý, ohryzok na krku sa mu strhane pohyboval a jeho vyzliekacie pohľady som si mohla povšimnúť od samého začiatku.
,,Nebuď zviera, Caleb, a nechaj celú svoju pozornosť mladému manželskému páru," drgla som do neho nenápadne lakťom.
,,Dobre," prikývol a smutné zvesil plecia, ,,ale akonáhle prekročíme prah nášho domu, strhnem z teba tie kurevsky úžasné šaty a vyjebem ťa, ako si to zaslúžiš."
,,Pozor na slová, práve si vyšiel z kostola," zahriakla som ho a zvraštila obočie.
,,Aká si zrazu svätuškárka," žartovne som pousmial.
,,Aspoň nie som oplzlá ako ty," vrátila som mu úder pod pás.
,,Opäť sa tu ideme hrať na slovné hračky?" Nadvihol obočie.
,,Ty si začal, ja som sa len na teba naladila," mykla som plecami na znak nevinnosti.
,,Úžasné, zase za všetko môžem ja. Vy ženy viete prekrútiť všetko vo svoj prospech," porkutil neveriacky hlavou.
,,Vy dvaja sa prestaňte hádať ako starí manželia a choďte okamžite popriať mladomanželom niečo pekné do života," zahriakla nás postaršia pani s prísnym pohľadom, ktorú som ešte nemala tú česť spoznať a zoznámiť sa.
,,Kto to bol?" spýtala som sa, keď ma Caleb ťahal za ruku priamo k páru.
,,Teta Hannah, mama Yvette." Odpovedal mi Caleb, pričom svojou odpoveďou ma nielen zaskočil, ale aj vyviedol z miery.
Nečakala som, že taká krásna mladá a príjemná žena má za mamu nevrlú bosorku.
A možno len súdim knihu podľa obalu. Hádam budem mať to šťastie ju lepšie spoznať a zmeniť na ňu názor.
,,Prajeme vám všetko dobré do spoločného života," potriasli sme im spoločne rukami a žiarivo sa usmiali.
,,Ste nádherní," zasnene som na tie dve hrdličky pozerala. Nemala som tú česť spoznať osobne manžela Yvette, no hneď na prvý pohľad mi prišiel sympatický. Pochádzal priamo z Brazílie, preto sa tam Yvette presťahovala a pôsobila na mňa jeho nezabudnuteľná charizma od prvého pohľadu.
A ten pohľad, ktorým sa pozeral na Yvette je sen každej ženy.
Cítim v kostiach, že títo dvaja zaľúbenci budú do smrti šťastní ako strýko Herold s Polly.
Nechceli sme ich zdržiavať, keďže za nami stáli ďalší svadobčania, ktorí im chceli popriať všetko dobré, a preto sme sa presunuli k ostatným, pri ktorých sme počkali, kým želania neskončili.
Nakoniec sme spravili spoločnú fotku a pomaly sa presúvali k Müllerovcom.
Yvette bola za romantickú svadbu na ich krásnej záhrade, a ja som jej to s radosťou odsúhlasila. Mať svadbu na záhrade, kde hrá výškové kvarteto a všetko je dokonale pripravené je spomínané v nejednej knihe, či filme a ja som od malička chcela byť toho súčasťou.
,,Neroztápaj sa, pretože sa kvôli tebe roztopím aj ja," drgol do mňa Caleb a tým ma vytrhol zasnívaného tranzu.
,,Môžem sa roztápať, som predsa na svadbe," prekrútila som očami najviac ako sa dalo.
,,Samozrejme, že môžeš, no prosím ťa, skús to bez toho: awwww, toto je také nádherné," nezabudol akože napodobniť môj hlas, no v skutočnosti len piskľavo zachrapčal.
,,Tak nerozprávam," založila som ruky cez prsia a akože sa hnevala.
,,Ty si mi ale herečka," zasmial sa a vtisol mi bozk na líce, z ktorého som ostala obsadená nielen ja, ale aj on. ,,Prepáč," dodal a vyhol sa mi pohľadom.
Nebodaj sa v Calebovi niečo zlomilo? pomyslelo si moje podvedomie na sekundu, no hneď to zatrhlo.
,,Milí svadobčania, poďte si sadnúť, prosím, dodržujte pri tom zasadací poriadok!" povedal chlap do mikrofónu, ak si dobre spomínam, mal by to byť uvádzač dnešným večerom, s ktorým sme sa doobeda stretli spolu s Yvette.
Všetci hostia sa nahromadili pod obrovský biely stan, k bielym, romanticko vyrobeným stoličkám a stolom, ktoré prekypovali samými dobrotami.
Sedeli sme oproti Calebovej sestre a v blízkosti som zazrela aj jeho rodičov. Pri pohľade na jeho otca sa mi najezili chĺpky z odporu. Jej máme som kývla bradou na pozdrav. Spokojne na mňa žmurkla a ja som sa cítila istejšie.
Cítim, že dnešok bude krásny.
Pán s mikrofónom predniesol krásny príhovor, pozval mladomanželov k prvému tancu a potom aj náš ostatných.
Zábava bola v plnom prúde.
,,Smiem prosiť?" Caleb sa ako správny gentleman uklonil a poprosil ma o tanec. Vyzeral akoby sa zasekol v predminulom storočí.
,,Nechichocte sa, mladá pani Müllerová a príjmite moje pozvanie o tanec," snažil sa stále o vážnu tvár, no jeho oči žiarili pobavením.
,,Nakoľko tu nie je môj otec, ktorý by vašu ponuku odsúhlasil, sama za seba prehlasujem, že prijímam vaše pozvanie o tanec, pán Müller," uklonila som sa ako princezná a prijala jeho ruku.
Schuti sa uchechtol a viedol ma k parketu.
V tichosti sme tancovali na pomalé romantické tóny, pričom slová boli zbytočné. Stačil mi jeho príjemný pohľad a malé ohníky vybiehajúce z jeho tmavých oči.
,,Thiana, musím ti niečo povedať," z ničoho nič ticho medzi nami prelomil.
,,Ha?" Nečakala som, že na mňa prehovorí a preto ma to mierne zaskočilo.
,,Ja.... Ja, ehm, no ako to povedať," nervózne sa zasmial a poškrabal sa na zátylku. Takto vyvedeneho z miery som ho asi ešte nezažila. Čakala som, kým mi dopovie, to, čo chcel povedať.
,,Ja ťa ľu...'' nestihol vetu dokončiť keď našu pozornosť upútal SBS-kar pri pódiu.
,,Slečna, tam nemôžete ísť, navyše, nie ste na zozname hostí, prosím opustite tento pozemok..." Slečne to zrejme problém nerobilo, pretože chytila mikrofón.
,,Ospravedlňujem sa za prerušenie svadby, no nebojte sa, nebude to dlho trvať. Za chvíľu môžete pokračovať v zábave..." Prehlásila. Odnekiaľ mi bola povedomá, no jej tvár som nevedela zaradiť.
,,Čo tu robí Nicollet?!" Zavrčal Müller. Žiarovka nad mojou hlavou sa rozsvietila. No čo tu tá dofrasa robí? Prečo kazí tento krásny večer, a čo tak od Mullerovcov bude chcieť?
,,Viacerí ma zrejme poznáte, no pre tých, ktorí ma nevedia priradiť, som Nicol, Calebova bývalá snúbenica. Možno sa teraz pýtate, čo tu robím a čo chcem... Odpoveď je jasná, chcem, aby ste sa dozvedeli pravdu, ako som sa ju dozvedela aj ja. Manželstvo, ktoré Caleb uzavrel tu s prítomnou Thianou Johnsonovou, je čisto náhodné, ako aj ich stretnutie v Las Vegas... Dôvod, prečo to Caleb spravil, je jednoduché. Miluje ma a chcel sa mi pomstiť, preto si Thianu Johnsonovú zobral len z trucu. Takže klamal nielen on, ale aj Thiana, ktorej bola sľúbená finančná odmena za dobre vykonaný herecký výkon. Caleb, viem, že je to ťažké, ale dokážem ti odpustiť a môžeš konečne ukončiť túto frašku..." Povedala a odložila mikrofón.
Na záhrade nenaznel jediný zvuk. Jediný dych. Jedine žmurknutie.
Všetci boli obarení informáciou, ktorú sa snažili teraz spracovať.
Dokonca aj ja. Zaznela tam totiž zaujímavá informácia. Dôvod, prečo to Caleb spravil, je jednoduché. Miluje ma a chcel sa mi pomstiť, preto si Thianu Johnsonovú zobral len z trucu. To boli jej slová.
Čiže ja som bola nástroj len na to, aby sa Nicolette pomstil?!
Ja hlupáka, opäť som mu uverila. Vraj, aby si nespravil hanbí vo svete a neprišiel o všetky investície. Že mi to skôr nedošlo...
Médiám stačilo povedať, že šlo o omyl, stačilo len podplatiť médiá a všetko by z novín zmizlo za pár minút. S jeho mocou a peniazmi, určite.
No on sa chcel pomstiť...
Využil ma.
Zas a znova.
Opäť a neustále.
Slzy sa mi začali tlačiť do očí. ,,Thiana, ja... nie je to úplne tak, ako...."
,,Nerozprávaj na mňa," prerušila som ho, odtiahla sa takmer za sekundu, otočila sa na opätku a vydala sa bez slova preč.
Preč z tejto spoločnosti.
Preč od tohto života.
Preč od neho.
Pri odchode som narazila na znepokojenú Yvette. ,,Je mi to ľúto, nechcela som ti zničiť tvoj veľký deň. No všetko, čo som s tebou zažila, bolo naozaj úprimne. Musím teraz odísť. Prajem všetko dobré obom." Nevidela som na nohy a nečakala na jej odpoveď.
Krok som zrýchlila a pred očami sa mi zahmlilo. Do hrudníka sa mi nedokázalo dostaviť dostatočné množstvo kyslíka pre plynulé dýchanie.
Za chrbtom som počula ako volá moje meno.
No neotočila som sa.
Opäť tú istú chybu neurobím.
Už sa nevrátim...............................
Ahojky!♡
Prajem pekné piatkové popoludnie Vám všetkým.
Váš príbeh je späť a spolu s ním aj nová kapitola.
Dnes som zvolila novú zápletku... Pretože sme spadli do toho nudného stereotypu... nebojte sa, je už posledná. Čo si myslíte, ako sa to celé vyvinie?
Môžem vám aj oznámiť, že sa naozaj blížime do konca. O niekoľko kapitol sa tento príbeh skončí a nemôžem uveriť, že ho asi fakt dopíšem a tým splním svoje slovo.
Svoje názory môžete napísať do komentárov.
Budem vďačná za každú hviezdičku a aj komentík.
Zatím pa-pa...:-*
YOU ARE READING
𝓢𝓹𝓸𝓾𝓼𝓮𝓼?! ✓
RomanceThiana a Caleb sú mladí, nezadaní a šťastní ľudia. Jedna vec ich ale spája. Rivalita. Totižto, dlho sa nevideli. Už takmer desať rokov. Boli síce spolužiaci na základnej škole, ale nemali sa vôbec v láske. Nebol deň, čo by nepadla jedna uštipačná...