Zamračila som sa a pobrala sa do kúpeľne.
Do ruky som si zobrala môj obľúbený sprchový gél, spodné prádlo, čierne šortky a biele sieťkované tričko.
Nechala som na seba dopadať kvapky osviežujúcej vody.
Sprcha mi dobre padla a v kúpeľni som sa aj rovno obliekla. Vlasy som vypla do vysokého copu a vyšla z kúpeľne.
V izbe som si ľahla na posteľ a zapla instagram.
Zasvietilo mi upozornenie na to, že ma niekto označil v príspevku.
Mohla som len trikrát hádať, kto bol!
Müller!
Popis tvorili slová: 'My beautiful wife <3'
A popri tomu tam bolo pár srdiečok a smejúcich sa smajlíkov v označení 'komentáre'.
Keby ma tam aspoň neoznačil... A odkedy má vlastne tú drzosť sledovať ma?!
Celá červená od hnevu som vstrelila bez zaklopania do Müllerovej pracovne.
Nebol tam...
Má šťastie, pretože neviem, kde má svoju izbu a pravdepodobne by skončil ako vykastrovaný býček.
Mala som na výber ešte pár dverí.
Každé som trhane otvorila a so zamračeným výrazom som išla k ďalším.
Podišla som k posledným.
Ak ani tu nebude, asi ma roztrhne.
Znova som rýchlo otvorila dvere, ktoré som skoro vyrazila z pántov. Pozrela som sa na posteľ a uvidela Müllera rozvaleného na nej.
Aj som si vydýchla, no aj sa vo mne ešte zväčšil potláčaný hnev.
,,Ty zdegenerovaný, egoistický, namyslený, hnusný, perverzný, debilný hlupák!" normálne som sa pri tom oslovení zadýchala.
,,Prosíš si?" nahodil frajerský úsmev.
Mám chuť mu vybiť všetky tie žiariace biele a rovné zuby, vytrhať husté - dozadu sčesané vlasy, rozbiť dokonalý nos a vyškriabať tie sexi oči.
,,Áno! Aby si vymazal tú hroznú fotku z instagramu." priblížila som sa k nemu a škaredo na neho zazerala.
,,Čo za to?!" Znova ten arogantný úsmev!
,,Dobrý pocit na srdci Müller. Och prepáč, ja som zabudla. Ty srdce nemáš a ak hej, tak v tvojom tele prebieha doba ľadová, pretože je zamrznuté..." smutne som sa na neho pozrela.
Nechápavo sa na mňa zamračil.
,,Proste to vymaž! Teraz vyzerám pred svetom ako úplná chudera."
,,To si bola od zaciatku. Lenže pred tým ťa nepoznal svet. Teraz je z teba slávna pani Müllerova-chudera na počkanie," zasmial sa, no mne to vtipné vôbec nepripadalo. Rukami som sa zaprela o jeho ramená a sotila ho dozadu.
,,Si totálny idiot, Müller!"
,,To som už počul Johnsonová, znieš ako pokazená platňa mojej prababky." zasmial sa. Tak jemu to príde vtipné!?
,,Vôbec ma nepoznáš!" hlas sa mi zatriasol. Zradca!
,,Lebo ty ma máš prečítaného od hlavy po päty!" obránil sa.
Ostala som ticho. Nevedela som, čo mu mám na to povedať. V hlave som čakala na príchod argumentu, ako keď sa snažíte naštartovať auto, ale počujete len také to hnusné 'nakopávanie' alebo len cvakanie.
,,Dostal som nápad!" oči mu potemneli. Už teraz sa bojím, akú hovadiny vymyslí pre tentokrát.
,,No podeľ sa so svojou úžasnou myšlienkou zrodenou v tej hlúpej bedni."
,,Spravíme výmenu. Obe strany budú spokojné..." usmial sa arogantne. Neviem, akú výmenu má na myslí. Však má všetko, ja mu nemám už čo dať.
,,Akú?" Vôbec sa neteším, pretože môj šiesty zmysel mi naznačuje, že ide o takú hlúposť, ako keď sa rozhodnete spať v lese plného medveďov pod holým nebom.
,,Ja tú fotku z instagramu vymažem, ale ty mi musíš vyfajčiť," nohy sa mi podlomili. Mala som čo robiť, aby som sa na nich urdržala.
Tak toto určite nespravím!
,,Takže?!" spýtal sa.
,,Nechápem ťa!" Je to naozaj pravda. Na jednej strane mi stále vykladá na oči, ako má nenávidí, a teraz chce odo mňa takéto svinstvo.
,,Povedal som to jasne a zrozumiteľne," zasmial sa a čakal. Neviem, či mám teraz plakať alebo sa smiať....
,,To nespravím, ani keby si bol posledný chlap na tomto poondiatom svete!" záporne som pokrútila hlavou.
,,Prečo?"
,,Prečo by som ti mala fajčiť!? Nájdi si inú chuderu a ak sa taká nenájde, zájdi k tej za peniaze. Také máš rád. Alebo mám lepší nápad, vyfajčí si sám," založila som si ruky na prsiach. ,,A prečo práve fajka?!"
,,No...." poškrabal sa na zátylku. ,,Už som bol dlho bez mojich jednorázoviek. Asi som závislý od sexu, proste potrebujem aspoň nejaké potešenie," hovoril o tom, ako o normálnej veci.
,,Toto v dohode nebolo a odchádzam. Nechaj si tú fotku na účte, pre mňa za mňa!" bola som na odchode, keď ma zastavila jeho teplá ruka.
,,Johnson, prosím!" bol zlatý, ale ja mám svoje hranice a hlavne hrdosť. Určite nebudem dávať jeho nechutný penis do mojich úst. Radšej by som pobozkala prasa.
,,Müller nechaj ma!" vytrhla som si jeho ruku a smerovala k dverám.
Lenže on bol rýchlejší, predbehol ma, zamkol dvere a kľúčik si hodil do nohavíc.
Presne tak! Do nohavíc!
Zamrkala som a rýchlo sa pozrela na neho.
,,To čo robíš?! Preplo ti na poriadok Müller?" zamračila som sa a oprela sa o stenu.
,,Chceš sa dostať von?" mykol plecami a ukázal na svoje nohavice.
Nahodila som neutrálny výraz, sadla si na čierne kožené kreslo a vystrela som sa.
,,Skôr, či neskôr túto izbu budeš mať v pláne opustiť..." žiarivo som sa usmiala.
Usmial sa aj on a prešiel ku dverám od kúpeľne, ktoré tiež zamkol a kľúčik hodil k tomu prvému.
Nahlas som preglgla.
YOU ARE READING
𝓢𝓹𝓸𝓾𝓼𝓮𝓼?! ✓
RomanceThiana a Caleb sú mladí, nezadaní a šťastní ľudia. Jedna vec ich ale spája. Rivalita. Totižto, dlho sa nevideli. Už takmer desať rokov. Boli síce spolužiaci na základnej škole, ale nemali sa vôbec v láske. Nebol deň, čo by nepadla jedna uštipačná...