Öncelikle ben bir yazar değilim, yazım yanlışlarım illa ki olacaktır. Kitabı eğlencesine yazıyorum, saçma gelen kısımlar olacaktır bunun için çok özür dilerim.
Eleştirilere elbette açığım fakat, bunlar her satıra kötü yorum yapabileceğiniz anlamına gelmiyor. Teşekkür ederim 😕
🎶
Elimi alnıma atıp parmaklarımla ovalamaya başladım, başımda felaket bir ağrı vardı ve gözümü açar açmaz sebebi hatırlamıştım.
Dün gece Loira ile birazcık-belki biraz daha fazla- içki içmiştik. Peki sonrası?
Sonrası bende yoktu, en son hatırladığım Loira'nın beşinci bardağı kafasına dikmesiydi. Hayatım boyunca içki içmeyeceğime dair kendime yeminler etmiştim, bu yeminler ise içkiyi bir kere tatmam ile tamamen bozulmuştu. Sanırım alkolik olacaktım.
Ya daha fazlasını istersem?
'İyice saçmaladın!" Zihnimde asla susmayan sesi tekrar duyunca huysuzlukla gözlerimi açtım. Bir an olsun beni yalnız bırakmıyordu.
Bakış açım netleştiğinde etrafı inceledim, yine kendi odadaydım. Ayağa kalkmaya yeltendiğimde başıma saplanan keskin acı ile duraksadım. Bir daha asla ama asla alkol kullanmayacaktım.
Sürünerek lavaboya ilerlediğimde, bir süre aynaya yansıyan görüntümü izledim, gözlerimin içi kıpkırmızıydı, nefesimi kokladığımda yüzümü buruşturdum. Bu kokudan kurtulmalıydım.
Odaya dönüp kıyafetlerimi ayarladım ve tekrar banyoya yöneldim, hızlı bir duş alıp çıktığımda, kıyafetleri hızla üzerime geçirip dişlerimi de fırçaladım.
Daha iyi göründüğüme kanaat getirip, odadan ayrıldım. Yine boş koridorla karşılaşınca ciğerlerime derin bir nefes çektim. Sanki üzerime öküz oturmuştu, öyle bir ağırlık vardı.
Salona indiğimde saate baktım, çoktan yedi olduğunu görünce gözlerimi irileştirdim. Bugün Boris gidecekti.
Hızla evi aradığımda tek olduğumu anladım, sanırım Loira'nın yanına gitsem, ne olduğunu öğrenebilirdim.
Ayağıma ayakkabılarımı geçirdiğimde, dış kapıyı açıp dışarı çıktım. Adımlarım Loira'nın evini bulurken etrafta yoğun bir hazırlık vardı.
Tamam, yani hâlâ gitmemişti. Bu da iyi bir şeydi.
Loira 'nın evinin önüne gelince bir an duraksadım, sonra sorun etmeyeceğini düşünerek kapıya sertçe vurmaya başladım, ve içimden saydım.
Yirmiye gelince içeriden sesler gelmeye başlamıştı, bir şeylerin yere düşme ve kırılma sesleri. Sanırım daha ayılmamıştı ve doğru düzgün yürüyemiyordu, ben bu haldeysem benim iki katımı içen bu kız Allah bilir nasıldı.
Kapı sonuna kadar açıldığında merakla Loira'nın kapıya çıkmasını bekledim, fakat o kapıya çıkmak yerine, "gelsene ne bekliyorsun!" Diyince bekletmeden içeri girdim.
Kapı ardımdan sertçe kapanınca gözlerimi sıkıca kapatıp bekledim, ani gelen yüksek seslerde hep böyle oluyordu.
Tek gözümü açıp Loira'ya baktığımda asla bu manzarayı beklemiyordum. Üzerinde onu oldukça seksi gösteren kırmızı bir gecelik vardı ve tek askısı kopmuş oldukça dağınıktı, kendimi tutamayıp haline kıkırdadığımda ne kadar utansa da gözlerini devirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurdun Mührü (+18) | TAMAMLANDI
Werewolf|+18| Mutsuz, evde kapalı kalmış bir kız olarak büyüdüm. Tek istediğim şey, bu aileden kurtulmaktı. Sonra, doğum günümde dileğim kabul oldu ve kendimi aniden başka bir evrende buldum. Üstelik karşıma çıkan yabancı adamın kim olduğunu bile bilmiyordu...