Selamlarrr!
Nasılsınız bakalım?
Ben çok iyiyim çünkü 100K okunmaya ulaşmak üzereyiz. Her zaman dediğim gibi asla kitabı yazarken buraya kadar geleceğini düşünmemiştim, benim için kafa dağıtmak amaçlı yapılan bir işti sadece. Ve şunu söyleyebilirim ki gerçekten hayatımı düzene soktu bu kitap.
İYİ OKUMALAR 💞
🕸️Parmaklarımı masaya ritmik bir şekilde vururken ofladım.Loira ile bir süre daha dışarıda konuşmuş, Boris'in yanına gelen birkaç kişi ile görüşmüştük. Elbette ben onlarla konuştuğumdan değil Boris beni bırakmadığı için konuşmalarına kulak misafiri olmuştum. Hava kararmak üzereyken, Loira'yı gönderip, Boris ile eve girmiştik, onun üzerinde günlerin yorgunluğu varken duş almak için banyoya girmişti.
Elbette beni de yanına çağırmıştı, fakat ben terbiyeli bir kız olduğum için teklifini geri çevirmiştim.
Saçmalamayın! Alt tarafı abdest almayı öğretecekti. Başka ne yapabilirdik ki?
Aslında yanına gitseydim yapabileceğimiz şeyler kafama doluşunca gülümsemeden edemedim. Ben bu aralar fazla şey gibiydim... şey, Zoe gibi!
Her zamanki gibi masanın üzerinde oturan İgnis'i yine çok tatlı bulduğum için kucağıma çektim, ama her zamankinin aksine o huysuzlanıp kucağımdan indi. Ona kırgın bir bakış atıp sandalyeden kalktım.
Koltukta oturan Moly'nin yanına kıvrıldığımda ellerim ile karnını okşamaya başladım. Yattığı yerde yuvarlanarak kendini daha fazla sevdirmeye çalıştığında sesli bir şekilde öptüm. İgnis canım kusura bakma ama bu tilki senden daha tatlı!
Onu kucağıma alıp yattığı yere ben uzandığımda, koltuk pek rahat gelmedi. Moly'nin rahatsız olacağını bilsemde onu sıkıca göğsüme bastırıp üst kata çıkmaya başladım. Bu birazda Boris çıktığında odada olma isteğimdendi. Sonunda Boris'in odasına geldiğimde pikeyi kaldırıp Moly ile içine girdim. Saçma bir şekilde sürekli hareket edesim, kendimi meşgul edesim vardı.
Şu anda bu yatakta Boris ile yapabileceğimiz şeyler aklıma geldiğinde kaşlarımı çattım. Ne oluyor ya?
Kulağıma dolan adım sesleri ile başımı kaldırıp kapıya baktım, Boris kapının ardında gözüktüğünde çoktan Moly'i unutmuş, yatağın diğer tarafına koymuştum. Çıplak göğsünden süzülen damlalar yavaşça eşofmanına iniyordu, saçları ise alnına dökülmüştü.
Bütün bu mükemmelliğinin altında, yorgun bakan bakışları dikkatimi çektiğinde yatakta biraz daha dikleşip ona daha dikkatli bakmaya başladım.
İri cüssesini yatağa bıraktığında hala ona üstten bakıyordum, fakat o ikimizi de eşitlemek ister gibi çenemden kavrayarak beni kendine çekti ve dudaklarımızı buluşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurdun Mührü (+18) | TAMAMLANDI
Werewolf|+18| Mutsuz, evde kapalı kalmış bir kız olarak büyüdüm. Tek istediğim şey, bu aileden kurtulmaktı. Sonra, doğum günümde dileğim kabul oldu ve kendimi aniden başka bir evrende buldum. Üstelik karşıma çıkan yabancı adamın kim olduğunu bile bilmiyordu...