Bu bölümde Almira'nın doğum gününü, ilahi bakış açısı ile Boris'in dünyasında okuyacağız.
Yani Almira'nın buraya geldiği gün birde Boris'in neler yaptığını okuyun istedim.
🎵 The Weeknd - House of Balloons 🎵
Bu şarkı Boris'ten Almira'ya. Özellikle de;
"Artık benim dünyamdasın, kalabilirsin. Ama bana aitsin." Kısmı.You belong to me, Almira 🤭
Umarım bölümü seversiniz!
...
Genç adam tekrardan gözünü kırptı, fakat uyanamıyordu. Yine o kabusun içine hapsedilmişti.
Gözünü kapatıp az sonra olacakları görmemek istedi, ne olacağını biliyordu ama her defasında görmemek için çaba harcıyordu.
Az sonra minik kızın babası gelecek ona bu soğuk odada işkence edecekti. Genç adam ellerini kulaklarına götürdü, kızın çığlıklarını duymak istemiyordu.
Ancak yaptığı hiç bir işe yaramamış, sesleri aynı duymaya devam etmişti, bu işkenceyi izlemek ve duymak zorundaydı. Sanki yaptığı bütün hatalarının bedelini böyle ödüyormuş gibiydi.
Olacakları bilse de, rüyayı her gördüğünde daha fazla etkileniyordu, denemişti ama asla rüya bitmeden uyanamıyordu, hoş rüya ile uzaktan yakından alakası bile yoktu.
Saniyeler sonra soğuk bodrumun kapısı aralanmış, içeriye önce minik kız sonra da babası girmişti, kızın çığlıklarından babası olduğunu anlamıştı, babasına ona vurmaması için yalvarıyordu.
Gözleri kızın kıyafetine kaydı, süslü pembe bir elbise giymişti, özel bir gün için hazırlanmış gibiydi.
Genç adam rüyasındaki farklılığı hemen anladı, kız daha önce buraya hiç elbise ile gelmemişti.
Görünüşün aksine, adımları titrek, yüzü korku doluydu.
Ve Genç adam'ın anladığı bir şey daha vardı, bu kız onun mühürlüsüydü. Tanrı onu mühürlüsüne yapılan eziyeti izlemek ile cezalandırmıştı.
Ayrıca kızı bazen beş yaşında, bazen on, bazense on beş yaşından daha büyük halde görüyordu, Buda normal zamanı görmediğini kanıtlıyordu ona. Yalnızca bir kere onu reşit olduğunu düşündüğü bir yaşta görmüştü, bu da ilk gördüğü seferdi. Ona yaşam sebebi vermişti.
Babası ise tam bir psikopattı, buradan bakınca sinir hastası olduğu gayet belli oluyordu, böyle zamanlarda Genç adam onun kafasını koparmak istiyordu.
Fakat beklenilenin aksine babası bu sefer kıza vurmamış, bağırarak uyarmaya başlamıştı. Birisi kalkıp Genç adama, bir gün buna şükür edeceksin dese gülüp geçerdi fakat şimdi, babası kıza vurmadığı için, Tanrı'ya şükür ediyordu.
Zaten ellerini kulağına koyması bir işe yaramamıştı, ellerini yere bastırarak büyük bir nefretle kızın babası olacak adama baktı. Hayır, babası değildi.
Keşke karşısına çıkabilseydi, bakalım o zaman bu minik kıza el kaldırabilecek miydi?
Kurtlarda kadın her zaman için bir hazineden daha değerli tutulurdu, değil vurmak seslerini bile yükseltmezlerdi.
Fakat genç adam görüyordu ki, kurtlara öğretilen değerlerin hiç biri bu adama öğretilmemişti. Eğer şu anda karşısına çıkabilseydi, hiçde yumuşak olmayan bir dille bunu adama öğretebilirdi. Tabii adam sağ çıkabilirse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurdun Mührü (+18) | TAMAMLANDI
Werewolf|+18| Mutsuz, evde kapalı kalmış bir kız olarak büyüdüm. Tek istediğim şey, bu aileden kurtulmaktı. Sonra, doğum günümde dileğim kabul oldu ve kendimi aniden başka bir evrende buldum. Üstelik karşıma çıkan yabancı adamın kim olduğunu bile bilmiyordu...