Evettt, hoşgeldiniz Boris'in doğum gününe özel olan bölüme 😉
Bölümü düzenlemeden paylaşıyorum, klavye bazen kelimeleri çevirebiliyor. Hızla yazıyorum hazla diye düzeltiyor oraları çok şey yapmayın 🥹
BİZ 200K OLDUK BU ARADAAA 😍💞
Bu bölüm şimdi olduğumuz zamanın yaklaşık olarak 1 yıl öncesi.
İlahi bakış açısı ile yazılmıştır.
🕸️
Genç kız üzerindeki sinir ile patikada ilerliyordu. Kısa bir an elinde bulunan kana baktı ve ağzının içinde homurdandı. Tamam! Kuzeni Alfa olabilirdi, ama bu baskı kurarak mühürlüsünü ölümcül bir şekilde dövebileceği anlamına gelmiyordu.
Kuzeninin evine yaklaştığı sıra dışarda eşya taşıyan birkaç kişiyi görmeyi beklemiyordu.
Taşınıyor muydu yani?
Adamların yanında herkese emir yağdıran kuzenini görmesi ile derin bir nefes alarak, "Boris!" Diye bağırdı.
Genç adamın gözleri kızın geleceğini önceden biliyormuş gibi bıkkınlıkla ona döndü. Genç kız bakışlarında gördüğü şeyler ile birkaç saniye ne diyeceğini unuttu. Buna rağmen üzerinde kan bulunan elini havaya kaldırdı, "Bu ne?" Diyerek sordu, kaşlarını çatarak.
Yanlarından uzaklaşan adamlar ile Genç adam eve ilerlemeye başladı, "Neymiş?" Diye sormayı da ihmal etmedi. Kız onun anladığını, kendisini tiye aldığını anlayıp, somurtmamak için zor durdu ve adamın peşine takıldı.
Eve girdiklerinde kapıyı arkasından kapatıp, "Lucas'ın o hâli neydi? Hem eşyalarını ne yapıyorsun?" Diye mırıldandı. Sesinde daha çok bezmiş bir ton vardı.
"Güzel!" Diye mırıldandı Adam, "Demek sevgilinin ne bok yediğini öğrendin."
"Alt tarafı o kızın fotoğrafını yanlışlıkla yırtmış! Bu kadar abartmana hiç gerek yoktu."
"Almira!" Genç adam acımasızca tısladı, "Onun bir ismi var, Almira. Ve aptal sevgilin elini nereye koymaması gerektiğini öğrenmeliydi."
Loira bulduğu ilk boş yere kendisini çuval gibi bırakıp, bıkkınlıkla adama döndü. "Alt tarafı bir resimdi, yeniden çizersin olur biter. Yapmadığın şey değil ya!"
Adamın dudaklarından histerik bir gülüş kaçtı. "Alt tarafı bir resim miydi? Sen benimle dalga mı geçiyorsun?"
"Yo, oradan bakınca geçiyor gibi mi duruyorum?"
"Loira, kes sesini."
"Looro kos sosono! O zavallı kızın buraya gelip kendini bir zindana atacağını sanmam, ama olur da gelirse sakın ona bu kadar baskı kurmaya çalışma. İlk günden 'minik kurdunu' kaçırmak istemezsin. Umarım o kıza kan kusturmazsın."
"Senden ilişki tavsiyesi almayacağım, buradan bakınca ne kadar vasat olduğun belli oluyor." Adam gözlerini devirip konuştuğunda Loira kaşlarını daha da çattı.
Adam aklına gelen şey ile tekrar kıza döndü, "Bu arada, aynı cümleleri ona da kurmaya kalkma. Henüz nefes almayı seviyorsan."
"Sen! Beni tehdit mi ediyorsun?"
"Nasıl anlarsan."
Loira elini alnına atıp sertçe ovaladı, "Umarım o zavallı kız yolunu şaşırıp da buraya gelmez! Ona şimdiden acıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurdun Mührü (+18) | TAMAMLANDI
Werewolf|+18| Mutsuz, evde kapalı kalmış bir kız olarak büyüdüm. Tek istediğim şey, bu aileden kurtulmaktı. Sonra, doğum günümde dileğim kabul oldu ve kendimi aniden başka bir evrende buldum. Üstelik karşıma çıkan yabancı adamın kim olduğunu bile bilmiyordu...