1. Bölüm "KURTULUŞ"

34.3K 1.2K 465
                                    

Selamlar tekrardan!

"Kitabı okurken fısıldadıklarınıza dikkat edin, çünkü satırların kulağı var."

(Medya: Almira ve Boris)Shop yeteneklerim lfowpşwpd

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Medya: Almira ve Boris)
Shop yeteneklerim lfowpşwpd...

İçime çok sinen bu kurguya sonunda başlıyorum🐙

Oy vermeyi unutmayın lütfen 🫢

Başlamadan önce son bir uyarı yapmak istiyorum, kitaptaki cinsel sahneler üstü kapalı değil, ağır gelebilir. Dilerseniz okunmadan geçebilirsiniz.

Birinci değil, Bir İnci olmak isteyenlere...

...
Aynadaki yansımama bakarak gülümsedim, mutlu gözükmeliydim. Babam beni bu konuda çok sert bir dille uyarmıştı.

Takvim yaprakları 28 Aralık'ı gösteriyordu. Her yıl tek başıma, karanlık bir odada; aynı dileği dilediğim gündü bugün.

Çalan kapı ile yerimde sıçrarken terleyen avuçlarımı elbiseme sildim. Heyecanlı çıktığını umduğum bir sesle "Gel!" Dedim.

Saniyeler sonra içeri giren kuzenim Kate ile rahat bir nefes verdim. Ela gözleri parlayarak gözlerime bakıyordu, bence benden bile mutluydu doğum günüm için.

Tacizin izleri onda hiç var olmamış gibiydi, buna sevinsem mi bilemedim.

Bu arada, bugün on sekiz yaşına giriyordum, Az sonra on sekiz yaşımın bana gireceğinden habersiz; heyecanlıydım.

Babam, sırf akrabalarıma ne kadar iyi olduğunu göstermek için doğum günümü kutluyordu, hayatımda ilk kez...

Kate'e bu durumu çaktırmadan gülümsedim, ve ayağa kalkarak yanına doğru ilerledim. Aramız aslında iyi değildi fakat babam onları da çağırmış olmalıydı. O fark etmemişti ama bacaklarım bile titriyordu. Eli ile gözlerimi kapatarak beni ilerletti.

Etrafa gülücükler saçarak salona doğru ilerledim, kate ellerini gözlerimden çektiğinde etrafa baktım, ışıklar kapalıydı ve sadece mumların saçtığı ışık etrafı aydınlatıyordu. Pastanın olduğu masaya yaklaştığımda duyduğum şeyler alkış ve "iyiki doğdun Almira" benzeri seslerdi.

Dilek tutmak için gözlerimi kapattım ve ellerimi birleştirdim, şu hayatta en çok istediğim şeyi diledim, her ne kadar gerçek olmayacağını bilsem de.

Gözlerimi açıp mumları üfleyeceğim sıra bir Kurt uluması duydum...

İşte ne olduysa o sıra oldu.

Başıma giren keskin ağrıyla başımı tutup yere düştüm, vücudumun her bir kısmına giren ağrıyla ağlayacak kıvama gelmiştim. Kıyafetlerim parçalanıp yere düşerken kemiklerimin kırıldığını ise vücudum da hissettiğim ağrılarla anlamıştım.

Bedenim her geçen saniye daha da büyürken bu olaya vücudumdan çıkan kıllarda eklendi. İşin garip tarafı onlarca beyaz kılın vücudumdan fışkırıyor olmasıydı!

Bana ne oluyordu?

'sonunda tanıştık' diyen sesle etrafıma bakındığım da odadaki herkesin bana korku dolu gözlerle baktığını gördüm. Neler oluyordu?

Kurdun Mührü (+18) | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin