Bölüm başına ne yazsam onu düşünüyorum 🙂🌟
(İgnis ama yavru olarak düşünün. Aşırı tatlı değil mi?😍)
‼️Oy vermeyi unutmayın lütfen‼️
🕸️
Jame hafiften belli olan karnını gizlemek için son birkaç haftadır oldukça bol şeyler giymeye başlamıştı. Mühürlüsü bir kurt olmadığı için yaydığı feromonlardan onun hamile olduğunu anlayamamıştı, kendisi de tesadüfen bunu öğrendiğinde bir süre kendine gelememişti.
İlk başlarda içinde büyük bir korku vardı, yaşı küçük olduğu için bebeğine bakamayacağını, hatta onu doğuramayacağını bile düşündü. Sonra bu düşüncesinden pişman olmuş, kendisi ölse bile onu doğuracağına dair kendine yeminler etmişti.
Sonuçta arkasında bebeğin varlığından haberi olmasa bile, iyi bir baba olacak bir adam vardı. Kendisi olmasa bile, eşinin bebeğe sahip çıkacağına emindi.
Şimdilerde ise çok başka bir şeyden korkuyordu, Annesinden.
Zaten paranoyak olan kişiliği kızının bir büyücüye mühürlenmesini kaldıramamıştı, üstüne bir de bir meleze hamile olduğunu öğrenirse aklını komple yitireceğinden, bebeğine zarar vereceğinden endişeleniyordu.
Ona göre bu bebeği en son öğrenmesi gereken kişi annesiydi. Yapması gereken bebeği düşüremeyecek kadar rahminde büyütmek, sonrasında annesinin karşısında durarak onu korumaktı. Sonuna kadar.
Arkasındaki ağaca sırtını yasladığında gelen sesle yerinden sıçradı. "Burada ne yapıyorsunuz?" yanına yaklaşan çocuğu görünce içi rahatladı, Alfa'nın oğlu ve sıradaki ateş lideri Boris karşısındaydı. 6 yaşına girmesine 2 aydan az kalmıştı ve derslerine tam olarak bu aralar başlamıştı. Yaşıtları gibi oyun oynaması gerekirken, o bir sürünün sorumluluğunu almayı öğreniyordu.
"Boris!" Dedi sevinç ile, ardından hemen yanında bulunan çocuğun üzerine atlayıp kolları ile onu sardı. Küçük çocuk sarılmasına karşılık vermek yerine sessizce homurdandı. "Hey! Bana küstün mü? Alt üstü birkaç aydır görüşemedik" Jame mühürlenmeden önce ikisi birlikte oyun oynayarak zaman geçirirdi. Şimdi ayrı düşmüş olmaları onları etkilememeliydi.
"Burada ne yapıyorsunuz dedim" küçük çocuk sorusunu yineleyince, ona küstüğünü anlamıştı.
"Seninle görüşmeye geldim, hem belki yine oyun oynarız" dedi sevecen bir sesle, "Hem neden çoğul bahsediyorsun ki? Sadece ben varım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurdun Mührü (+18) | TAMAMLANDI
Werewolf|+18| Mutsuz, evde kapalı kalmış bir kız olarak büyüdüm. Tek istediğim şey, bu aileden kurtulmaktı. Sonra, doğum günümde dileğim kabul oldu ve kendimi aniden başka bir evrende buldum. Üstelik karşıma çıkan yabancı adamın kim olduğunu bile bilmiyordu...