Bölüme hoşgeldiniz 💞
🕸️
"Boriis!" Diyerek yeniden şakıdığımda tamamen hedef olmaktan çıkmaya çalışıyordum. Birkaç saniye derin bir sessizlikle gözlerime baktıktan sonra gür kirpiklerini kırpıp derin bir nefes verdi.
"Almira?" Sonunda tekdüze bir sesle konuştuğunda sesinden yayılıp etrafımı çeviren dikenleri hissettim. Hayır yani hepsi de olmayacak bir yere batıyordu.
"Efendim?" Kafamı hafifçe yana yatırıp masum bir sesle konuştum, anlar mıydı emin değildim ama ona 'hadi bir kelime et de vs atalım' bakışı atmıştım. Daha masum bir tonlamayla. Ne söyleyeceğini unutmuş gibi ağzını açıp kapattığında gerilen dudaklarımı dişlememek için çabaladım.
"Buraya gelmen için sana ne söylemiştim?"
Gerçekten hatırlamıyordum, bir ara b12 vitaminime baktırsam iyi olurdu.
"Ne söylemiştin?" Aynı masum ses tonu...
"Kendine dikkat edeceğin ve ani hareketlerde bulunmayacağın hakkındaki konuşmamızdan bahsediyorum."
Öyle mi konuşmuştuk?
Tüh...
Umarım havaya sekip kafamızı duvarlara vurduğumuzu öğrenmezdi.
"Olaylar çok ani gelişti." Diye mırıldandığımda ellerim ile oynamaya başlamıştım. Ne güzel tırnaklarım vardı benim öyle!
Tam Boris'in sırtına layık...
"Timsah havuzu, kan banyosu, testereli palyaçolar, elini kolunu bağlayıp seni boğmaya çalışan bir dalgıç ve devam etseydiniz hayatında görebileceğin en vahşet dolu şeyler! Bunlar hamile bir kadın için uygun şeyler mi?" Gülümsememi büyük bir ustalıkla sildiğimde dudak kenarlarımı aşağı büktüm, gözlerimde az önceye göre daha doluydu.
"Ama Loira'da hamile değil mi? Ona neden bir şey söylemiyorsun." Kurt ansiklopedisi, Kural 1: suçu mutlaka üstünden at.
"Loira'nın ne bok yediği sikimde bile değil." Ettiği küfürle gözlerimi irice açarak baktım ona. Haşa ben asla etmezdim ve bu kötü kelimeleri bebeğimin duyması onun ahlakını bozabilirdi. Ardından eski mahzun ve hüzünlü bakışıma tekrar döndüm.
"Bir de o şerefsiz ile karşı karşıya gelmişsin, şimdi sana neden bensiz bir yere gitme dediğimi anlıyor musun?"
Bunu kim, ne ara yetiştirdi lan?
"Anlıyorum." Ama şeyimde değil.
"Anlamış gibi durmuyorsun. Neden uyarılarımı dikkate almıyorsun?" Bedeni biraz daha bana yaklaştı.
"Bak şimdi, Adamlar bana dediler ki; Eve girince çıkış yok. Ben dedim çıkacağım. Onlar dedi yok. Mecbur kaldım girdim." Kısa bir anlığına çekinerek de olsa bakışlarımı ona değdirdiğimde pür dikkat beni dinlediğini gördüm.
"Sonra bize kıyafet verdiler, ben dedim giymem, onlar dedi giy. Mecbur kaldım giydim. Bize sopa verdiler dediler; vuruşacaksınız, ben dedim yapmayız. Onlar dedi yapacaksınız mecbur kaldık, yaptık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurdun Mührü (+18) | TAMAMLANDI
Werewolf|+18| Mutsuz, evde kapalı kalmış bir kız olarak büyüdüm. Tek istediğim şey, bu aileden kurtulmaktı. Sonra, doğum günümde dileğim kabul oldu ve kendimi aniden başka bir evrende buldum. Üstelik karşıma çıkan yabancı adamın kim olduğunu bile bilmiyordu...