17. Bölüm "YALNIZLIK"

12.8K 747 53
                                    

Tekrardan selamlar!

Bu defa bir değişiklik yapmak istedim, her bölüm başında okunması gereken, fakat görmesi gereken değeri görmediğini düşündüğüm kitapları tanıtacağım. Çünkü neden olmasın 🙂

İlk olarak Aslan'ın gölgesi kitabı, @buketgaye tarafından yazılıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk olarak Aslan'ın gölgesi kitabı, @buketgaye tarafından yazılıyor. Kitabı aşırı beğendim, ama dediğim gibi daha fazla değeri hak ediyor.

Neyse hemen bölüme geçiyoruz.

🎶

Bu kadın, Miley'di.

Omuzumda hissettiğim el ile başımı hızla arkama çevirdim, Loira merak dolu bakışlarını yüzümde dolaştırıyordu.

"O fotoğrafa neden bu kadar taktın anlamadım, alt tarafı sarılıyorduk!" Ah, sanırım o benim gördüğümü görmüyordu.

Peki, az önce olanlar neydi?

Ne gördüğümü bile anlamamıştım.

Loira, düşmüş bebek, Miley, İntikam.

Bu kelimelerden bir şeyler çıkarmaya çalıştım, düşmüş bir bebek, ağlayan bir Loira.

İçim içimi yese de, ona gülümsedim, "sadece fotoğrafı çok beğendim, aynı yerde çektirmek isterdim" dedim.

Bana 'özenme!' bakışlarını atınca yeniden fotoğrafa döndüm. Sanırım yerine koysam iyi olurdu, fotoğrafı Loira'ya uzattığımda hafif bir tebessüm ile yerine koydu.

Daha sonra bana dönüp hevesle, "sana ne göstereceğim, bak!" dedi. Elindeki kutuyu masaya koyup açtı. Bunlar küçük bebek eşyalarıydı.

Birkaç zıbın, minik çoraplar ve eldivenleri hevesle bana gösterdi. Fakat benim gözüm aralarından birine kilitlenmişti.

Beyaz bir bez.

Sıra beze geldiğinde, gözüme sokmak ister gibi havaya kaldırdı, ellerini.

Gözüm bezin üzerindeki işlemelere kaydığında, artık ağlamak üzereydim.

Bu fotoğrafta gördüğüm, üzerine beşik işlenmiş olan bezdi...

"Bunu kendi ellerimle yaptım, o kadar hoşuma gitti ki. Yine de nerede kullanırım pek bilemedi- Hey! Neden ağlayacak gibisin?" Bakışlarımı hızla gözlerine çıkarttım.

Bana kibirli bir bakış yollarken, "biliyorum böyle bir yetenek herkese nasip olmaz, kıskanmakta haklısın!" Deyip oldukça kulak tırmalayıcı bir kahkaha attı.

Kurdun Mührü (+18) | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin