Yeni bölüme hoşgeldiniz 👏
Multi'yi nasıl buldunuz? El emeği göz nuru ldpsplwğdşf
Satır aralarına yorum yapmayı, oy vermeyi ve bölümde beğenmediğiniz yerleri belirtmeyi unutmayın. İyi okumalar.
🕸️
Sakin bir şekilde yatakta oturuyordum, daha doğrusu sakince oturmaya çalışıyordum. Çıldırmak üzereydim çünkü!
Odaya giren kişinin varlığından çok, Boris'in yokluğu korkutuyordu beni.
O kadar odaklanmıştım ki, hayatımdaki varlığına. Şimdi ne yapacağımı bilemiyordum. Birileri vücudumun her tarafına iğne batırıyor gibiydi, mecazen söylemiyordum bunu. O kadar netti ki o batma hissi. Kasıklarıma ağır baskılar gönderip duruyordu.
Zoe'den korkuyordum biraz da, başlarda Boris'e olan bağlılığından şimdi eser yoktu. İnanması güç ama, Boris hakkında bel altı kelimeler bile kullanmıyordu artık.
Bırakın bir sevgi sözcüğü kullanmayı, gelmesini ister gibi bir hâli bile yoktu.
İkisinin arasında ince bir ip vardı, ben ise o ipin üstünde hayatta kalmaya çalışan bir palyaçoydum sanki.
Sonra o ince ip boğazıma dolanıyordu, sahip olduğum her şeyi alıyordu benden.
"Yemeyecek misin?" Bay Robert'ın sesi ile gözlerimi devirmemek için zor durarak ona döndüm.
Aramızda bir bağ yoktu, ben onu tanımıyordum bile. Neden başımda bekliyordu ki?
"Canım istemiyor, teşekkür ederim." dedim yapmacık bir şekilde gülümseyerek. Gerçekten de elindeki yemeğe baktığımda, midemdeki her şeyi çıkarmamak için zor duruyordum.
Midem bile bugün benim tarafımda değildi anlaşılan, aç olmama rağmen en ufak bir lokma yemeyi istemiyordum. Bu benim gibi obur olan birisi için tuhaf bir durumdu.
"Senden besleniyor." Demesi ile kaşlarımı çattım,
"Anlamadım?"
"Katil, vücudundan yayılan kara büyüden besleniyor"
"İyi birer taşıyıcı olacaksınız!"
Beni öldürmeye çalışan adamın söylediği söz kulağımda çınladığında yüzümü buruşturdum. Ne demek istiyordu anlamıyordum.
"Yani? Ne yapacağız o zaman?"
"Büyüyü yayan şeyi ortadan kaldıracağız." Büyü yayan şey? Ben??
Ortama derin bir sessizlik çöktü. Sessizlik kulakları sağır eder miydi?
"Bana yardım eder misin?" Demesi ile konuyla ilgilenerek kafamı salladım.
"Ne konuda?"
"Ben, birisini arıyorum."
"Bu konuda nasıl yardımcı olabilirim ki?"
"Aslına bakarsan, 2 ay öncesine kadar varlığından haberimin olmadığı kızımı arıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurdun Mührü (+18) | TAMAMLANDI
Werewolf|+18| Mutsuz, evde kapalı kalmış bir kız olarak büyüdüm. Tek istediğim şey, bu aileden kurtulmaktı. Sonra, doğum günümde dileğim kabul oldu ve kendimi aniden başka bir evrende buldum. Üstelik karşıma çıkan yabancı adamın kim olduğunu bile bilmiyordu...