Bölüme başlamadan önce oy vermeyi unutmayın lütfen.
Bir de istediğiniz herhangi bir sahne var mı? İlk bölümlerde bu soruyu çok soruyordum.
Yeni bölüm isimlerini nasıl buldunuz? Bir baktım isimdeki emojiler silinmiş yerine ? Gelmiş bende fırsattan istifade hepsini düzenledim.
Boris'in anlatıldığı bölümde 'Yaşam Sebebin' yazarken, Jame'in öldüğü bölümde 'Ölüm Sebebin' yazması peki kdpwğwlps. Jame'i biliyoruz ama Boris konusunu ileride okuyacağız. Gerçekten Almira Boris için yaşam sebebi çünkü <3
🕸️
"Ha?" Geralt ağzı 1 metre açık bir şekilde bana döndüğünde bende ondan pek bir farkım olmayarak anlam veremeyen bakışlarla karşılık verdim.
Boris adamın yüzünü yeniden sert bir şekilde yere vurduğunda gelen kırılma sesi ile ona döndüm. "Yalan söylüyorsun." Dediğinde buna inanmak istemiyormuş gibi duruyordu.
'Çünkü inanmak istemiyor.' Zoe'nin kırgın çıkan sesi ile yanımda olduğunu hatırlayarak ayakta durmaya çalıştım.
"Bütün ülke senin hizmetinde değil mi? İstediğin yerden doğruluğunu teyit edebilirsin." Adam'ın ağzından yeniden kan geldiğinde iğrenerek kusmamak için kendimi zor tuttum. "Zaten ben ölmeyeceğim." Sesindeki kibir elle tutulacak bir seviyedeyken parmaklarım fark ettirmeyecek bir yavaşlıkla karnıma dokundu.
Adam nefesi kesilmek üzereyken bile dudaklarını oynatarak konuşmaya başladı. "Üç...İki...Bir..." bir anda önümden yok olması ile Boris bir küfür savurarak büyük bir adım attı ve yanıma geldi.
Özellikle karnıma dokunmaktan kaçarak üzerinde bulunan bir sinir ile beni kucağına alıp omuzuna attığında sesimi çıkaramayacak bir haldeydim. "Yakınlarda bir hastane var mı?" Sorusu muhtemelen Geralt'a veya Bay Robert'aydı. Onların yaşadığı yerdeydik ve cevabı yalnızca onlar biliyor olmalıydı.
Geralt, "Aslında sol tarafta, hayır hayır sağ tarafta olması laz-" dediğinde bağırarak sözünü kesti.
"Sana yakınlarda hastane var mı dedim!" Gözlerimi sıkıca kapatıp titremeye yakın olan ellerimi de birbirine bastırdım.
"Birkaç kilometre ileride var." Bay Robert sözü Geralt'tan aldığında Boris'ten pek korkuyor gibi durmuyordu.
🕸️
Hastaneye gelmemizden hemen sonra Boris kan testi yaptırmamızı istemişti ve büyük bir sessizlik içinde söylediklerinin hepsini yapmıştık. Testin sonucu bir kağıt olarak eline geldiğinde içerisinde anlamadığım rakamlar ve harflerin yazması ile pek ilgilenememiştim ama doktorun dediğine göre gerçekten de karnımda bir şey vardı.
Aradan geçen saatlerde hava aydınlanmıştı ama hâlâ sabahın erken saatlerindeydik. Geldiğimizde nöbetçi doktorlar olsa bile kimse gecenin bir yarısı Boris'in hastaneyi ayağa kaldırmasını beklemiyor olmalıydı.
Hemen Boris'in tepkisini görmek istediğim için başımı kaldırıp yüzüne baktığımda birazcık fazla mutlu(!) olduğunu gördüm. Yüzü ciddi anlamda sirke satıyordu.
İfadesi benimde moralimi bozarken ona daha fazla bakmayarak oturduğum yatakta dizlerimi kendime çektim ve kafamı diz kapaklarıma yasladım. Kağıt buruşturma sesinin hemen ardından sert bir soluk aldığını duydum. Gerçekten diyecek hiçbir şeyim yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurdun Mührü (+18) | TAMAMLANDI
Werewolf|+18| Mutsuz, evde kapalı kalmış bir kız olarak büyüdüm. Tek istediğim şey, bu aileden kurtulmaktı. Sonra, doğum günümde dileğim kabul oldu ve kendimi aniden başka bir evrende buldum. Üstelik karşıma çıkan yabancı adamın kim olduğunu bile bilmiyordu...