8. Bölüm "EĞİTİM"

17.7K 907 56
                                    

400 okunmaya ulaşmışız hemen bölümü yazmaya başladım 🙃

Yazım hataları varsa şimdiden özür dilerim, olan yerlere . Koyun lütfen

...

'Gözlerimi, yüzüme vuran güneş ışığı ile açtım' demeyi ne kadar istesem de öyle olmamıştı...

Üzerime atlayan bir adet Loira yüzünden sıcak yatağımdan kaldırılmıştım, üstelik şimdi nereye sürüklendiğini bile bilmiyordum!

Loira-muhtemelen kurt olduğu için- çok güçlüydü, tamam da ben niye böyle güçlü değildim?

Bana dönüp yüzüne hınzır gülümsemesini takındı ve, "Lider Boris'ten izin alana kadar canım çıktı!" dedi. Loira'nın mühürlü olduğu kurt ise Boris'in hem yakın arkadaşı, hemde sağ koluydu.

Anladığım diğer şey ise, sürüdeki herkesin Boris'e büyük bir saygı duyduğuydu.

Açıklık alana girmemizle Loira'ya baktım, burada ne yapacaktık?

"Neden buraya geldik?"

"Sana dövüş sanatlarını bundan sonra ben öğreteceğim, madem eğitim almayacaksın, en azından savaşta işimize yarayacak şeyleri öğrenmelisin"

'Biz zaten doğuştan savaşçıyız!' Evet Zoe sen savaşçısın ama ben değilim!

Geldiğimiz yerde ufak bir kulübe vardı, her yerinin sağlam olmasından yeni yapıldığı belliydi, küçüktü ama sanırım burada baya malzeme vardı.

Loira elinde bazı bıçaklar ile çıkınca gözlerimi irileştirerek ona baktım, yüz ifademi izleyip keyifle sırıttı.

"Ne? Savaş diyince pasta savaşlarımı sandın?" Sırıtarak sorduğu soruya göz devirdim.

Yine de burada tektik ve Loira'nın huyuna gitmezsem, yarın Boris helvamı yerdi!

Bıçakları yere dizip, içlerinden bir tanesini eline aldı ve iyice inceledi. Hiç beklemediğim bir anda bıçağı bana doğru fırlattı.

Nefesim ciğerime sıkışırken, yüzüme su çarpılmış gibi irkildim. Bıçak kafamın üstünden arkamdaki ağaca sapının başına kadar girmişti, kafama geldiğini düşünmek bile istemiyordum!

"Beni öldürecektin!" Soluk soluğa kurduğum cümleye oflamıştı.

"Hayır, ağacı isabet almıştım, ve ben her zaman tam isabet atarım!" Bu canıma kast ettiğini değiştirmezdi!

Korku ile titreyen bacaklarıma ufak bir bakış atıp, arkamı döndüm ve bıçağı ağaçtan aldım, bıçak sanki yağın içinde kayıyormuş gibi elime gelirken, Loira'ya döndüm ve bıçağı ona doğrulttum.

"Ama benim isabetim çok kötü, kafana gelirse dikkat et!" diye cırladım.

"Almira! Normalde böyleysen, seni kızgınlık zamanında düşünemiyorum!" Loira adeta kendini yere vurarak gülerken tepkisizce onu izliyordum, sanırım aklını kaybetmişti!

"Kızgınlık mı? Oda ne?"

Bana imalı bir bakış atıp yanıma sokuldu, "Dişi kurtlar ayda bir defa kızgınlığa girerler, bu süreç yaklaşık bir hafta sürer ve o zamanlar cinsel dürtülerimizi içimizde tutamayız. Yani daha iyi açıklamak gerekirse, bir hafta boyunca azgınlığın tavan bir biçimde etrafta dolaşıcaksın"

Bu önceden yaşadığım yerdeki regl diye tarif ettiğimiz şeye benziyordu, tek tuhaflık 18 yaşına gelmeme rağmen regl olmayışımdı. Doktor bunun rahmimdeki sorunla alakalı olduğunu söylemişti, fakat şimdi anlamıştım ki gerçek böyle değildi.

Kurdun Mührü (+18) | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin