11. Bölüm

41.1K 2.4K 236
                                    

İYİ OKUMALAR...


Türkan odasına girmeden önce Ömür'den patronunun ona bakmak için arşive indiğini öğrendiğinde ağlamamı umarım görmemiştir diye geçirdi içinden. O denli kötü hissediyordu ki kendini patronunun neler duymuş olabileceğini bile merak edemedi. On dakika sonra odasına gelen Ömür günün en güzel haberini verdi.

"Mehmet Bey çıktı. Öğleden sonraki bütün işlerini iptal etti. Acil bir işi çıkmış, Türkan Hanım'da evine gidip dinlensin onu ararım dedi."

"Şeyma programı tekrar düzenlesin. Bende iyi değilim zaten taksi çağırır mısın? Araba kullanacak halde değilim."

"Hemen!"

Ömür'den sonra masada bir süre daha oturup kalktı. Patronuna çıktığına dair mesaj atmak için sessize aldığı telefonunu eline aldı. Gelen mesajlara baktı. Baran'ın seni bırakmayacağım mesajlarıyla tekrar gözleri doldu. Bu yaşta yaşadıklarıma inanamıyorum diyen ikinci kişiydi. Elleri titreyerek patronuna mesaj gönderdi ve telefonunu tamamen kapattı. Annesini çekecek durumda değildi. 

En iyisi grip oldum deyim derken akan burnu ile gülümsedi. Acıdan da gülümsermiş insan bunu deneyimleyerek öğrenmiş oldu. Anne babası amcası yengesi hep onların etrafında pervane olmuştu. Mine gözlerinden kaynaklı yaşadığı zorbalıklar yüzünden çok acı çekmişti. Ancak kendisi bu yaşına dek böylesine canını yakan bir şey hatırlamıyordu.

Mehmet arabasına biner binmez hemşerisi, yakın arkadaşı aynı zamanda şirketlerinin güvenliklerinden sorumlu şirketin sahibi Mahir'i aradı. Bütün işlerini bırak yanıma gel demesi dostu için yeterli olmuştu. Eve geldiğinde çıldırmak üzereydi. Yerinde duramadığından bir o yana bir bu yana dört beş adımda bir döndüğünden başı dönmeye başladı. 

Ceketini çıkarıp Mine'nin oturduğu koltuğa fırlattı. Camın önüne geldi. İlk öpüştükleri an gözlerinin önüne geldi. Tek gece geçirdiği kadın için fazla tepkiler verdiğinin farkında olarak kızgınlığı artıyordu.

"Ne oldu gardaşım?" diyerek içeri giren Mahir'in sesiyle ona döndü. Ne diyecekti? Bir kadını hiç tanımadan evime getirdim seviştim o kadın beni bekaretini alayım diye kullandı ve buna rağmen aklımdan çıkaramıyordum. Ben onu nasıl bulurum diye kafayı yerken yanı başımdaymış bilerek karşıma çıkmış mı? Tek elini ensesine atıp okşama başladım.

"Korkutma beni lan birine bir şey mi oldu?"

"Otur kimseye bir şey olmadı. Sana anlatacaklarım var."

Gelen hizmetçiye birer kahve yapmasını istedi. Hizmetçi çıkana dek bekledi. Bir ay önce gece kulübüne gitmiştim diyerek anlatmaya başladı. Gecenin devamında ve sabah nasıl piç gibi ortada kaldığını söyledi. Mahir kahkahalarla gülmeye başladı.

"Ne yani bir kadın seni kullandı. Sana veda bile etmeden gitti mi? Ah canım Adana'nın kara yağız delikanlısına yapılacak iş mi bu..."

"Siktir git Mahir?"

"Kadını mı bulmamı istiyorsun?"

"Hayır kadın benim şirketimde çalışıyormuş."

"Oh ne güzel işte bir ofis fantezisi fena olmaz"

"Ağzına sıçayım emi senin susmadın ki anlatayım. Ulan benim karşıma bilerek çıkmış demek ki, tanıyormuş beni."

"Emin misin?"

"Beni tanımaması mümkün mü?"

"Zor ama yine de ismini bilse bile görmemiş olabilir."

TEK GECE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin