İYİ AKŞAMLAR CANLARIM, BİLGİSAYARIM DÜN GELDİ VE BEN BUGÜNE BÖLÜMÜ YETİŞTİRDİM.
Kota : 850 oy 1800 yorum
İYİ OKUMALAR.....
Akın hafta sonunu Ömür'ü düşünerek geçirmişti. Niye Tayyar'ı ve Hamza'yı boğmak istiyordu? Ne zaman mutfağa girse onun çay alması gözlerinin önünde canlanıyordu. Neden? Onu niye kıskanıyordu? Mehmet'in dedikleriyle de çıldırmıştı. Cuma akşamı yanına çağırdığında söyledikleri aklına geldikçe hala sinirleri bozuluyordu.
"Beni istemişsiniz efendim?"
"Gel Akın, karşıma otur!"
Akın tedirgin bir şekilde çalışma odasında tam karşısında olan deri koltuklara oturdu. 'Mine ne olursun? Kocanı bana kışkırtmamış ol,' diye aklından geçirirken Mehmet'in sert çehresini inceliyordu. Bilgisayarında bir şeyler okuduğu için sessizce bekledi. Her daim çatık kaşların daha çok çatışmasıyla merakı gittikçe arttı. Ona düşünceli gözlerle bakınca oturduğu yerde toparlandı.
"Akın!"
"Buyurun efendim."
"Biliyorsun korumalarımızı Mahir ayarlıyor ama buradaki yöneticileri sensin..."
Mehmet devam ederken telefonu çalınca konuşmaya başladı. Oh işle ilgiliymiş diye bir rahatlama gelen genç adam aynı şekilde durarak patronunun görüşmesini tamamlamasını bekledi. O arada kapı çaldı. Kafasını uzatan Mine'yle gözleri belertmek istedi. Valla zamanlaman harika Mine diye aklından geçirirken o kaşları çatık adamın karısını görünce gülen gözlerine hala şaşırıyordu. Ne yapıyordu da bu sert adamı pamuğa çeviriyordu cidden çok ediyordu. Genç kadın içeri girince yerinden kalktı, eliyle otur işareti yapınca tekrar oturdu. O sırada görüşme bitti
"Karıcığım her şey yolunda değil mi?"
"Yolunda merak etme, sıkıldım sadece... Rahatsız etmiyorum değil mi?"
"Akın'a söyleyeceklerimden sonra bahçe de biraz yürürüz olur mu?"
Mine gülümsedi. Akın'a bilerek bakmıyordu. Huysuz kocası ona takmıştı. Ondan en uzak yere de oturmuştu. Genç adam birkaç gün önce yalvarmıştı resmen Mehmet Bey'in yanında bana yakın davranma senin yüzünden öldürecek beni diye tabi bunları derken Sinan abisinin gülmelerinden sinirlenememişti.
"Neyse Akın, buradaki herkesi az çok tanıyorsun. Bugün Mahir aradı beni, arka tarafta görevli Akif ve Hamza bizim Ömür'le ilgileniyorlarmış. Benden korkularından niyetlerinin ciddi olduğunu, Ömür'e açılmadan önce benden izin almak istediklerini söylemişler sana bir şey diyen oldu mu?"
"Hayır!"
"Biliyorsun iş yerinde bu tarz ilişkilere karşıyım. Bir araştır bakalım bende Ömür'le görüşeceğim!"
"Emredersiniz!"
"Çıkabilirsin."
Akın yüz ifadesini bozmamaya çalıştı ama Mehmet alacağını almıştı. Hayır diyor birde diye içinden gülerken ellerini birbirine kenetlenmesi, kaşlarının çatılması ve dişlerinin arasından konuşmasıyla olmuş bu iş diyerek kendini tebrik etti. Başarılarla dolu iş yaşamına bir çeltik daha atabilirdi. Genç adam çıkana dek karısına bakmadı. Onun güzel gözleriyle ne oluyor dercesine bakışına ses çıkarmadı.
"Sen çok fenasın!"
"Ne yaptım ki..."
"Ömür'le konuştum. Haberim var Akın'a başlattığın operasyondan..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK GECE (TAMAMLANDI)
General FictionMine MUTLUÇAY, otuz yaşında arşiv memuru kendi bedeninden büyük giyinen şişe gözlükleri kitap kurdu sessiz halleriyle çevresi tarafından çok sıkıcı bulunan biriydi. Tarih seven Yeşilçam karakterleri ile büyümüş kendi halinde bu kadının iki yıldır te...