MERHABA SAĞLIK PROBLEMLERİNDEN DOLAYI BÖLÜM GECİKTİ KUSURA BAKMAYIN HAKKINIZI HELAL EDİN.
İYİ OKUMALAR
NOT: Bölüm +18 olup lütfen 16 yaş altı ve rahatsız olacaklar okumasın.
Mine daha önce biriyle birlikte olmayı bırak bir erkekle kahve bile içmemişti. Sınıftan arkadaşları olan erkeklerde sadece not almak için onunla konuşurlardı. Kaderini değiştirmeye karar verdiğinde onu böyle bir bakışıyla, duruşuyla dokunuşuyla kendinden geçirecek birinin karşısına çıkacağını düşünmemişti. Birlikte orgazm olduklarında adamın içinden çıkıp, göbeğine boşalmasını inanamaz bakışlarla seyretmişti. Bedeni varlığından haberi olmadığı duygularla sarsılıyordu. Mesela sadece ağlamak istiyordu.
Mehmet ise aldığı muazzam zevkin yanında gözlerini genç kadından çekemiyordu. Onun yaşamındaki en güzel sevişmesinin, kadında pişmanlık olmasından korkuyordu. Gözlerinin dolmasından da korkusunun yersiz olmadığını anlamıştı. Akşamdan beri bu kadın tarafından kaç kez şaşırtılacaktı, bilmiyordu. Kadının birden doğrulup ona sımsıkı sarılmasıyla bir kere daha afalladı. Sarılmasına karşılık verip, boynuna öpücükler kondurmaya saçlarını okşamaya başladığında ona daha çok sokulmasıyla pişman olmadığını anlamış oldu. Nasıl bu kadar korunmaya muhtaç dururdu inanmakta zorlanıyordu. Eğer numara yapıyorsan çok iyi oyuncusun be kadın diye aklından geçirdi. 'Çok masum,' diye fısıldayan iç sesinin uyarısıyla kokusunu içine çekip çıldırtıcı siyah saçlarından öptü. Sırtını okşayıp, alnına dudaklarını bastırıp bir süre bekledi.
"Neden?"
"Ne neden?"
"İlk olduğunu fark etmediğimi düşünmüyorsun değil mi?"
"Kötü müydü?"
Mine'nin dudakları titreyerek sorduğu soruya biraz geri çekilip bu kadın gerçek mi diye bakmaya başladı. Otuz altı yaşında sayısız ilişkisine rağmen biraz önce yaşadığı sevişme mükemmelden de öteydi. Bir kez daha alnından öpüp, bu gece yaşadıklarını anlam aramayı bıraktı.
"Mutlu!"
"Mehmet bende yapabilir miyim?"
"Neyi?"
"Senin bana yaptıklarını bende sana yapabilir miyim," dediği anda Mehmet'in bütün bedeni kasıldı. Penisi anında dikildi ve kendine şaşırmaktan kadına cevap vermediğini fark etmedi.
"İstemiyor musun?"
"Bebeğim bana neler yapıyorsun bilmiyorum ama seninim ne istiyorsan yapabilirsin. Sadece ilk önce temizlenmeliyiz. Hem canını çok yakmadım iyisin değil mi?"
"İyiyim."
"Hadi banyoya," deyip yorganı kaldırdı. Çıplak olduğunu umursamadan banyoya doğru bir iki adım attı. Geriye doğru baktığında kadının yorganın altına sımsıkı sarıldığını gördü. Ona bakarken kızarıyordu. Allah'ım rüyadaysam uyandırma beni tablo gibi şu görüntüyü hep göreyim diye içinden konuşurken mecbur seslenmek zorunda kaldı.
"Gelmiyor musun?"
"Bir..birlikte mi gireceğiz?"
Mehmet sayısını unuttuğu şaşkınlığının yanı sıra güçlü bir kahkaha attı. Biraz önce en ufacık noktasına kadar gördüğü kadının halini görünce içi bir tuhaf olmuştu. En çokta içi mutlulukla dolmuştu. Hiç böyle bir görüntüyle karşılaşmamıştı. Bugüne dek yaşadıklarına benzemeyen duygu geçişiyle karnına yumruk yemiş gibi hissetti. O da yalnız kalsa iyi olacaktı. Banyoya doğru yürürken tamam seni zorlamıyorum diye mırıldandı. Duşa girdiğinde alnını duvara dayadı. Bu akşam yaşadıkları gerçek miydi hala bunu sorgularken rüyaysa uzun zamandır bu denli güzel rüya görmediğine yemin edebilirdi. Hala kadını düşündükçe içinin şefkatle onu koruma duygusuyla dolmasına anlam veremiyordu. İlk erkeği olmasının sebebini açıklamazken ona yapmak istedikleri aklından geçirirken yine bedeni tepki verdi. Bakalım neler yapacak bu merak ile duşunu alıp, çıktı. Kadının hala aynı pozisyonda yattığını görünce giyinme odasına gidip, bir tişört aldı. Yanına geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK GECE (TAMAMLANDI)
Ficción GeneralMine MUTLUÇAY, otuz yaşında arşiv memuru kendi bedeninden büyük giyinen şişe gözlükleri kitap kurdu sessiz halleriyle çevresi tarafından çok sıkıcı bulunan biriydi. Tarih seven Yeşilçam karakterleri ile büyümüş kendi halinde bu kadının iki yıldır te...