53. Bölüm

21.2K 1.7K 1.8K
                                    


İyi geceler canlarım, bu bölüm alev alev olunca biraz geç yükleyim dedim :) Belki faydalanmak isteyenler olur haha :) :) hiç çekinmeyin bol bol uygulayın....

Kota : 850 oy 1800 yorum

Not : Bölüm +18 okumak istemeyen ve ya 16 yaş altı olan okuyucularım okumasınlar...

"Mine!"

"Mine ya..."

Mehmet doğruldu. Büyük eliyle dizindeki ayağı bilekten itibaren okşamaya başladı. Mine'nin direkt gözlerini kapatarak başını arkaya atmasını rüya görür gibi izledi. Öyle güzel öyle seksi bir görüntüydü ki nasıl kendinden geçmiyordu, şaşırdı. Sonra kadının dizine bir öpücük kondurdu.

"Özür dilerim, yeni doğum yaptın. Daha anlayışlı olmalıydım."

Mine başını kaldırıp gülümseyerek kocasına baktı. Bu adamdan uzak duran aklına lanet etti. Özür dilemesi gereken oyken yine nasıl da anlayışlıydı. Onun kocası buydu işte onun sevdiği adam hep ona kıyamayandı. Direkt ayağını çekip ata biner gibi sevdiği adamın kucağına oturdu ve dudaklarını birleştirdi.

Mehmet'in inleyerek karşılığıyla özgürce dillerini birbirine doladı. İki elini de kocasının gür siyah saçlarına geçirdi. Sanki yetmiyor gibi saçlarını çekiştirerek öpücüğünü derinleştirdi. Uzun ve yakıcı öpücükten sonra adamın dudak kenarına öpücük kondurdu. Güldüğü zaman çukurlaşan gamzesinde gezindi. Boynuna sulu sulu öpücükler bırakmaya başladığında gözlerini kapatmış başını geriye yaslamış karısının öpücüklerinin tadını çıkaran adam ise rüya gibi dakikalar geçiriyordu. Kulak memesinin ısırılmasıyla sesli bir küfür savurdu ve Mine'nin belinden tutup kaldırmaya çalıştı.

"Siktir! Mine çok özledim."

"Bende özledim sevgilim," derken bile adama sürtünmeye devam ediyordu. Tekrar dudakları birleşti. Mehmet bu sefer elini dekolteden içeri sokup kalçasını sıktı. Çıplak tene kavuşunca bir kez daha dudaklarını ayırıp küfürle karışık nasıl tahrik olduğunu söyledi.

"Siktir siktir tanga var altında ve ben hemen görmeliyim."

Mine kahkaha attı ve kocasının kucağından kalktı. Bu uzaklıktan hoşlanmadığını gösteren adamın üzerindeki ince cekete uzandı. Adam hemen ona yardım etti. Sonra üzerindeki spor gömleğinin düğmelerini çözmeye başladı. Onu aşkla izleyen sevdiği adama bakmamaya çalışıyordu. Gömlekte çıktıktan sonra elinden tuttu. Ona itaat eden adam ayağa kalkınca tüm heybetiyle odayı doldurmuştu.

Yatak odasına geldiklerinde Mine yatağa çıktı ve kocasına yukardan bakmaya başladı. Mehmet'in heyecandan göğsü inip kalkarken genç kadın kararmış gözlerle adamını sessizce seyretti. Özlemişti erkeğini ve nasıl bu kadar uzak kalabildiğine inanamıyordu. Hemen bir an önce karışmak istiyordu. Ancak bu kadar hazırlığında tadını çıkarmalıydı.

Mehmet gelip sarıldı. Boyu Mine'nin memelerine denk gelmişti. Kumaşın üzerinden dişlemeye başladı. Kadın inledi. Gözleri kapanırken, bacaklarının arasına giren elle sesli bir nefes verdi. Tangasını kenara çekip direk içine giren parmakla kaçacak gibi oldu.

"Ahhh Mehmet!"

"Çok sıcak, çok ıslak... Sanki kalbin burada atıyor."

"Konuşma! Böyle konuşma!"

"Tüm gece hem konuşacağım, hem seni seveceğim."

Parmaklar içinde hareket ederken konuşmak öyle zordu ki, kocasına kendini bıraktı. İki elini de omuzlarına tutunmuş, sesli sesli inlemeye başladığında başını arkaya atıp bu anın tadına bıraktı kendini. Bacakları titremeye başladı. Zaten topuklu ayakkabılarla yatağın üstünde denge de durmak zorken içindeki parmaklar onu iyice kıskaça almıştı. Ayakta durmakta zorlanıyordu. Bunu anlayan adam onu yatağa yatırdı. Elini kadınlığından çekmedi. Parmaklarına doğru akan sıvının güzelliğiyle karısının boynuna ulaştı.

TEK GECE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin