Kota : Oy sınırı 650 yorum 1000 olmadan bölüm gelmeyecek.
MERHABA CAN'LARIM BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM VE BENİ İNANILMAZ MUTLU ETTİNİZ .
YORUMLAR 1200'DAN FAZLA ÇOK ÇOK SEVİNDİM. SÖZ VERDİĞİM ÜZERE KOTA DOLDUĞUNA GÖRE BİR HAFTA BEKLETMEDEN SİZE YENİ BÖLÜMLE GELDİM.
İYİ OKUMALAR CANLARIM. SİZLERİ ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUM.
Damla bir aydır yerinde duramıyordu. Ne yaparsa yapsın Mahir onunla konuşmamıştı. Tesadüf gibi karşısına çıkması, telefonla araması mesaj atması yok olmuyordu, bütün iletişim yolları tıkalıydı. Karan'ı nasıl Şehbal'e yar etmediyse Mahir'i yar etmeyecekti. Hem kendini biliyorsa o koca adam ona gelecekti. Onları takip etmişti ve restoranda yemek yerlerken ki mutluluklarını nefretle izlemişti. O dev gibi adamın çocuk gibi gözüken kardeşiyle ne işi olurdu anlamıyordu.
Nasıl onu değil de, Şehbal'i beğenmişti hala kabullenemiyordu. Annesi de çok soğuk davranıyordu. Zaten hiçbir zaman babası gibi anlayışlı olmamıştı ama bu denli de konuşmamak gibi bir huyu olmamıştı. Karan'dan da sıkılmıştı. Kardeşi onu severken onunla takılmak zevkliydi ama artık onu istemiyordu. Tamam kendinden genç yakışıklı ve zengin bir adamın onunla ilgilenmesi güzeldi ama o kadardı işte. Artık Mahir gibi yaşı duruşu oturmuş daha zengin ve güçlü bir adamla olmak istiyordu.
'Şehbal'i istemese ilgini bile çekmemişti.' İç sesi doğru diyordu. Öyle yakışıklı bir adam değildi ama çok heybetliydi. Boyu posu adama bakmak için yetiyordu. Sonra onunla hiç ilgilenmemişti. Çocukluğundan beri hep böyle olmuştu. Onunla kim ilgilenmezse ona oynar o kişide Damla'yı severse başkası olurdu.
Esme Hanım Adana'ya döneli bir hafta olmuştu. Mahir'in evinin salonunda onun gelmesini bekliyordu. Korumaların haber vermesine rağmen kovulmayıp, Mahir'in onu kabul etmesinden dolayı heyecanlanmıştı. Kısacık gri şortunun üzerine pembe crop giymişti. Her zamanki gibi yüksek topuklu ayakkabılarıyla oldukça seksi olduğuna inanıyordu. Şehbal'in evden ayrılmasını çok istemiş ve mutlu olmuştu. Ancak şimdi hiç işine gelmiyordu. Karan'ı birazda ondan aldığı bilgilerle tavlamıştı. Ne olursa olsun, ne yaparsa yapsın Şehbal onu hep abla görmüştü. Hiçbir zaman küsmemişti.
Onunla konuşmadığı için Mahir'e ulaşmakta zorlanmış, bugüne kalmıştı. Evdeki çalışandan alkollü bir şey istediğinde aval aval bakan kadına kahkaha atmak istedi. Bu eve ilk defa mı alkol alan kadın giriyor ayol deyince kadın yine ne diyeceğini bilememişti. Tamam bari bir kahve alayım deyip göndermişti. Kahvesi geldikten sonra evi inceledi. Güzel döşenmişti. Yalnız çok erkekvariydi. Mahir'le birlikte olunca değiştireceği eşyaları kafasına yazdı. O arada kapıda gözüken kocaman adamla kalbi hızlı atmaya başladı. Gerçekten ilk defa bir adam onu böylesine heyecanlandırıyordu. Duyguları güçlendikçe hırsı da artıyordu.
"Damla Hanım hoş geldiniz?"
"Hoş buldum?"
"Hayırdır sizi beklemiyordum."
"Sizinle konuşmak istedim ama benimle görüşmediniz. Evinize gelmek zorunda kaldım."
"Dinliyorum."
Damla ilk önce kalakaldı. Bir erkeğin karşısında ne yapacağını her zaman bilirdi ama bu tavırlardan sonra bilemedi. İçinde yükselen sinire kapılmamaya çalıştı. Hem ona böcek gibi bakarak karşısına oturan adamın yüzüne baktıkça şaşkınlığı artıyordu. Güzelliğinden ve seksiliğinden etkilenmediğini gösteriyordu. Gözlerindeki bakışlardan sonra başka kadın olsa geri adım atardı ama Damla daha çok hırslanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK GECE (TAMAMLANDI)
General FictionMine MUTLUÇAY, otuz yaşında arşiv memuru kendi bedeninden büyük giyinen şişe gözlükleri kitap kurdu sessiz halleriyle çevresi tarafından çok sıkıcı bulunan biriydi. Tarih seven Yeşilçam karakterleri ile büyümüş kendi halinde bu kadının iki yıldır te...