Bugüne dek yok şu kadar oy şu kadar yorum olmazsa bölüm gelmeyecek gibi bir tavrım olmadı. Bir arkadaşı okuyorum ve her bölüm oy ve yorum sayısını katlamış ve okuyucuda ona fazlasını vermiş. Neden böyle bir şey yaptığını sorduğumda ben bu kadar emek veriyorum. Mümkünse okuyucuda emoji hariç iki kelime yazsın. Motive etsin cimrilik yapmayıp o yıldıza dokunsun dedi. İnanın o kadar takdir ettim ki anlatamam.
Bugüne dek hep okuyucuya saygı dedim durdum ama hiç emeğine yapılan saygısızlığa tepki göstermediğimi fark ettim. Okunmama ve sürekli hatırlatmama rağmen ne doğru dürüst yorum ne de beğeni oyu var. Bundan sonra bende kota koyacağım. Satır aralarına emoji hariç yorumlar benim duyurulmama etken ve siz okuyucularımdan yardım istiyorum. Lütfen beğendiğiniz hikayelerimi arkadaşlarınızla paylaşınız....
Oy sayısı 750 yorum 1000 olana dek bölüm gelmeyecektir.
Lütfen hikayeye başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
Mine artık ehliyetini almıştı. Bilmediği çoğu şeyi sevgilisiyle öğrenmişti. Korktuğunu düşündüğü şeylerden aslında korkmadığını anlamıştı. Artık daha cesur daha özgüvenli ve bakımlı kadındı. Bir hafta kadar önce Mehmet ailesiyle gelip, onu istemişlerdi. Parmağındaki yüzüğe bakarken bile gülümsüyordu. İsteme töreninde babasıyla Ahmet babanın hemen anlaşması işleri kolaylaştırmış, gecenin başında surat asan adam gecenin sonunda gülüyordu. Amcasının da aynı duyguları paylaştığı belliydi. Sorunsuz geçen isteme gecesi için başta annesi ve yengesine sonra Türkan, Berra ve Şehbal'e çok teşekkür etmişti. Miraç ve Berra ilişkisinde bir arpa boyu yol alamamışlardı ama Mahir'le Şehbal'in ani birlikteliği herkesi mutlu etmişti.
Yazı yarılamışlar, ilişkilerinde üç ayı geride bırakmışlardı. Neredeyse haftanın üç akşamını sevgilisiyle geçiriyordu. Annesinin ısrarları üzerine bugün akşam bir tesiste nişanı olacaktı. Ailesi kendi imkanlarıyla ellerinden geleni yapmak istemişti. Ona kalsa nişan kına düğün gibi merasimler istemezdi ama bugüne dek birçok töreni anne babasının içlerinde uhde bıraktığı için bu sefer her istedikleri olsun istiyordu. 'Akrabalarını görecek olmak seni germiyor mu?' Kesinlikle geriyordu.
Neredeyse yirmi yaşından beri hiçbirini görmemişti. Belkıs teyzesi hiçbir zaman ona yakın olmamıştı. Kızları Zümral ve Zeren neredeyse yaşıt olmalarına rağmen ondan vebalıymış gibi uzak durmuşlar, bir araya geldikleri vakitlerde ya onu sıkıştırmışlar ya da hep alay etmişlerdi. Bekir dayısı kötü davranmamıştı ama doğru dürüst sevmemişti de, oğlu Kaan ondan iki yaş büyüktü. Onu hep görmezden gelmişti. Ki bir gün Zümral'la ucube olduğunu para vereseler öpülmeyeceği gibi çirkin çirkin onun hakkında konuştuğunu duyunca ondan nefret bile edememişti. Sadece Kaan'ın kız kardeşi Özge ona abla diye saygı gösterirdi. On yıldır görmediği minik kuzeni şimdilerde yirmi yaşında genç bir kadın olmalıydı.
Kuaför de aynanın karşısındaki görüntüsüne baktı. Nişan kıyafeti seçmeye gittiklerinde annesinin hep kabarık taşlı kıyafetleri beğenmesinden dolayı onun istediği olsun istemişti ama denediği hiçbir tuvaletin içinde kendini rahat hissetmemişti. Kırmızı, krem, bordo yeşil derken neredeyse kabarık elbiselerden giymediği renk kalmamıştı.
En sonunda petrol mavisi V yaka göbeğine kadar dekolteli ama tülle kapatılmış, hafif kabarık elbiseye bayıldı. Elbise dümdüz bir kumaştı, tekbir taşı yoktu. Hem annesinin istediği gibi kabarık olmuş, hem de kendi istediği gibi sade olmuştu. Sadece öndeki dekoltenin aynısı sırtında da vardı. Mehmet'in bundan hoşlanmayacağını tahmin ediyordu. Önceleri elbiselerine pek karışmazken, şimdilerde giydiği beyaz badiye bile laf eder olmuştu. Ancak bunu öyle tatlı kıskançlıkla yapıyordu ki kızamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK GECE (TAMAMLANDI)
General FictionMine MUTLUÇAY, otuz yaşında arşiv memuru kendi bedeninden büyük giyinen şişe gözlükleri kitap kurdu sessiz halleriyle çevresi tarafından çok sıkıcı bulunan biriydi. Tarih seven Yeşilçam karakterleri ile büyümüş kendi halinde bu kadının iki yıldır te...