55. Bölüm Final Part II

24.2K 1.9K 887
                                    

DİYECEKLERİM BİTMEMİŞ YA :) BU SÜREÇTE HER ANLAMDA YANIMDA OLAN AYŞENUR'A SONSUZ TEŞEKKÜR EDERİM. ONUN SAYESİNDE SOSYAL MEDYA HESAPLARIM İLERLİYOR VE HAKKINI NASIL ÖDEYECEĞİM BİLMİYORUM. SEVİYORUM SENİ KUZUM HEP KARDEŞİM OL AYŞENUR :)

AYŞEGÜL, MELEK VE ÖZELLİKLE SİNEMMMM SİZE DE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. HİKAYELERİMİ BU KADAR BENİMSENİZ BENİ SEVMENİZ VE BENİM İÇİN EDİT YAPMAYI ÖĞRENMENİZ PARODİ HESAPLARLA DAHA ÇOK KİTLELERE ULAŞAYIM DİYE UĞRAŞMANIZ O KADAR DEĞERLİ Kİ ALTI YILDIR BURADAYIM İLK KEZ BİRİLERİ BU DENLİ YANIMDA YALNIZ OLMADIĞIMI HİSSETMEK HER ŞEYE DEĞER ALLAH RAZI OLSUN SİZDEN...

BOL BOL SATIR ARASI YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN VE HERKESE ÖNERİN OLUR MU? MİNE GİBİ AKRAN ZORBALIĞI, ŞEHBAL GİBİ AİLE ZORBALIĞI, MEHMET GİBİ ÇÖPÇATANLAR, MAHİR GİBİ DAĞ AYILARINA İLHAM OLABİLİRİZ... OKUYUN OKUTTURUN LÜTFEN...

SİZİ SEVDİĞİMİ SÖYLEMİŞ MİYDİM? :) :) :)


Miraç uçakta yerinde duramıyordu. Bir haftadır Almanya'daydı ve karısını mutlu yuvasını çok özlemişti. Asla sıkılmadığı bir evlilik yaşayacağını düşünemezdi. Laz damarlı karısı o denli eğlenceliydi ki, koşa koşa eve gidesi geliyordu. O hiçbir zaman abisi gibi ciddiyet abidesi olmamıştı. Yeri geldiğinde dibine kadar eğlenmeyi sevmişti. Berra ile gece kulüplerine gidip sabahlara kadar birlikte dans ettikleri gibi, hafta sonra şehir dışı hatta yurt dışı kaçamakları oluyordu. Bazen de günlerce evden çıkmadan gerek film seyrederek gerek sohbet ederek hiç sıkılmadan akşamlarını geçirebiliyordu. Berra'nın yatak oyunları en eğlenceli kısımlarıydı.

Gülşen'i çok seviyordu ama kendisi bebek konusunda beklemek istemişti. Berra ile seyahat etmek ve ona doymak istiyordu. Evleneli bir yıla yakın olmuştu. Berra'nın bebekleri severken ki hallerine bayılıyordu. Annelik ona çok yakışacaktı ama daha karısına doyamamıştı ve bir bebekle paylaşmak istemiyordu.

Uçak iniş için anons duyulunca içi kıpır kıpır etti. Berra onu havaalanından alacaktı. Uçağa binmeden önce aramıştı ama telefonu kapalıydı. En son bir gece önce konuşmuştu. Valizi beklerken sabırsızdı. Eşyalarını asistanına aldırmayı aklından geçirse de bekledi. Valizini alıp, çıkışa gittiğinde gözleri karısını aradı. Ancak yoktu. Trafik vardır demek ki yetişemedi derken telefonunu çıkardı. Aradığınız kişiye ulaşılamıyor sesinden sonra kaşlarını çattı.

Çıkışa gitti. Bir süre bekledi. Sonra içeri geçip, kafelerden birine oturdu. Taksiye atlayıp gitmeyi düşünse de Berra'nın ona söz verdiği gibi geleceğine emin olduğundan beklemeye karar verdi. Telefonu hala kapalıydı. Şarjı bitmiştir diye kendini telaşe vermek istemiyordu. Yaklaşık bir saat sonra hala telefon kapalı olunca abisini aradı. Berra'dan haberi yoktu. Bugün şirkete hiç gelmedi biraz rahatsızmış demesi üzerine çıkışa yürüdü. Taksiye binecekken telefonu çaldı. Arayan annesiydi.

"Anne!"

"Neredesin sen?"

"Almanya'daydım ya annem, bir saat kadar önce geldim."

"Hemen Adana'ya geliyorsun."

"Anne Berra'yı görmem lazım. Söz yarın gelirim."

"Sen Berra'yı görmeyi hak etmiyorsun eşek sıpası hemen Adana'ya gel."

Miraç annesinin sert sesinden sonra taksinin kapısını kapattı. İç hatlara doğru yürümeye başladı. Ne demek Berra'yı görmeyi hak etmiyorsun.

"Anne! Zaten Berra'ya ulaşamıyorum, çıldıracağım ne diyorsun?"

"Berra burada!"

"Adana da mı?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TEK GECE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin