(Eray'ın Anlatımıyla)
Arda ve Emre'yle boş boş sınıfta oturuyordum. Ders zilinin çalmasına 8 dakika kala Asya, Aslı, Almila ve Esin sınıfa girdi. Arkalarından da bir çocuk... Deniz! Esin yerine geçerken benim şok içindeki gözlerim Deniz'deydi.
"İşte, burası da bizim sınıf..." dedi Almila sevinçle. Deniz sınıfı incelerken heyecanla ona seslendim.
"Deniz..." Göz göze gelmemizle şaşırarak bana bakarken hızla ona yönelip sarıldım.
"Eray? Sen bu sınıfta mıydın ya?" dedi gülerek. Ondan ayrıldığında gülerek başımı salladım.
"Evet, bu sınıftayım." Güldüğümde büyük bir şokla yüzümü tuttu. Sonra arkamda kalan Emre ve Arda'ya döndü.
"Lan bu gülüyor!" Şokuna hepimiz gülerken Arda ve Emre de Deniz'e sarıldı.
"Hayatıma giren aşırı güzel bir kız sayesinde artık gülüyorum." diyerek Asya'ya göz kırptım. Deniz kaşlarını kaldırdı.
"Ooo! Kocamın beni aldattığı günleri de görecekmişim. Vay başıma gelenler!" dedi yapmacık bir hüzünle.
"Kiminle aldattın beni?" diye ekleyince kolumu omzuna koyup kızlara baktım.
"Sence? Kuzenlerin arasından..." dedim. Deniz yine şok içinde bana bakakaldı. Ne çok şaşırtmıştım onu...
"İnanılmazsın... Başarılı bir seçim yapmışsın. Kuzenlerim birbirinden pırlanta hanımlardır. Bir bakalım..." Deniz tek tek bir bana bir kızlara bakarken kararsız gibiydi.
"En yakın Almila gibi..." dediğinde başımı iki yana salladım.
"Aslı?" dediğinde güldüm.
"Hayır... Cevap Asya olacaktı." dedim.
"Yalan! Hayatta inanmam!" dedi şaşkınlıkla. Kaşlarımı çattım.
"Neden ki?" Boğazını temizledi.
"Yani Asya ve sen... Çok zıtsınız. Sen fazla ön plana çıkmayı sevmezsin. İçine kapanıksındır. Ama Asya daha çok ön plana çıkan daha açık insanlardan hoşlanır." derken Asya devreye girdi.
"Doğru, ama ben değiştim kuziciğim... Öyle insanlarla sevgili olduk da ne oldu? Hem Eray'ımı küçümseme... Onun kalbinin güzelliği her şeye bedel." Son söylediği cümle kalbimi tekletirken Deniz gülümsedi.
"Arda ve Emre de Almila ve Aslı ile çıktığını söylesin de şuraya düşüp bayılayım..."
Emre, "Aslı... Revire gidip doktoru çağırsana. Bir hastamız olacak anlaşılan."
"Hem madem bu kadar güzel kuzenlerin vardı, bizim neden haberimiz olmuyor?" dedi Arda. Deniz gerçekten büyük şok içerisindeydi.
"Yahu ben nereden bileyim sizin kuzenlerimle sevgili olmak isteyeceğinizi! Ben istemez miyim en yakın arkadaşlarımın kuzenlerimle olmasını?" dedikten sonra kol saatine bir bakış attı, "Ooo, saat de geç olmuş, ben kaçayım. Her birinize mutluluklar diliyorum ve olay yerini terk ediyorum." dediğinde hüzünle ona baktım.
"Ya... Peki kaç gün kalacaksın?" dedi Asya.
Deniz genişçe gülümseyerek, "Ölene kadar kuzim..." Hepimiz şok içinde ona baktık.
"Ne! Buraya taşınıyor musunuz!"
"Aynen! Amcamla konuştuğumda sizi buraya gönderdiğini söyledi. Ben de İstanbul'a gidip boş, sıkıcı bir hayat yaşayacağıma sizin yanınıza gelip daha mutlu bir hayatım olsun dedim. Hem ayrıca en yakın arkadaşlarım da burada..." dedi gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı Kalp
Teen Fiction6 Ana Karakter, 6 Farklı Anlatım. Üçüz Kızlar, İstanbul'da Yaşadıkları Hayattan Bıkmışken Şans Sonunda Yüzlerine Güler. Babalarının Patronu Mehmet Yıldırım, Kızlara Memleketleri İzmir'de Burs Ve Ev İmkanı Sunar. Yıllar Önce İstanbul'da Zor Mücadele...