(Almila'nın Anlatımıyla)
Son dersimiz bitmişti, çantaları toparlıyorduk. Planımız belliydi; Önce evlere dağılıp yanımıza eşyalarımızı alacaktık, sonra Elif'in evinde buluşacaktık, en son da eğlencenin dibine vuracaktık.
Emre çantasını toplar toplamaz hızlıca sınıftan çıkmıştı. Eh, onu görmemek işime gelirdi. Emre çıktıktan sonra Arda, "Prensesim," diye bana seslendi. "Bugün belki işten erken çıkarım. Çıkışta bir şeyler yapalım mı?"
Şok içinde ona baktım. Ah, salak kafam! Çocuğa Elif'in evinde toplanacağımızdan bahsetmeyi unutmuştum. Ben de diyorum, sabahtan beri ne unuttum?
"Ya..." dedim hüzünle. Arda'nın hızla yüzü düştü. Eh... Artık huyumu biliyordu, lafa "Ya!" diye başladıysam o iş olmuyordu.
"Yine neden ekiliyorum acaba?" İçten bir hüzünle ona baktım.
"Sevgilim ben sana söylemeyi unuttum... Elif bugün bizi evine davet etti, onda kalacağız." Onun yanındaki Eray şaşırarak başını kaldırdı.
"Kalacak mısınız?"
"Evet," diye cevapladım.
"Kim kim?" diye sordu Arda.
"Ben, Asya, Aslı, Esin, Merve, Elif... Kısaca bütün kızlar."
"Öyle mi?" diye mırıldandı Deniz. Sesinde ufak bir hayal kırıklığı vardı.
"Evet de, bir şey mi oldu?" diye sordu yanındaki Esin endişeyle. Deniz hafifçe gülümsedi.
"Yok tatlı kızım, yalnızca bilmiyordum, şaşırdım. Hepinize iyi eğlenceler." Bir sıkıntısı olduğu belliydi ama o an kimse üstelemediğinden ben de soru sormadım.
"Sen de gideceksin demek?" dedi Arda yüzünü buruşturarak Merve'ye bakarken. Ben kıkırdarken Merve gözlerini kıstı.
"Herhalde gideceğim de... Hayırdır yani Arda, karın ağrın ne?"
"Sevgilime sulanmandan korkuyorum," diye yanıtladı sevgili prensim.
"Sen mi ben mi?" dedi Eray kuzenine gözünün ucuyla bakarak. Merve gözlerini devirdi.
"Onlar benim müstakbel karılarım. Herhalde cilveleşip seviş-" Sesli bir şekilde öksürdüm. İç çekti. "Herhalde cilveleşip sulanacağım. Ne sandınız?"
"Başlarım şimdi cilvene de karına da ha," diye çıkıştı Arda. "Sevgilimden uzak duracaksın!"
"Yoksa?" diye meydan okudu Merve. Arda emin bir şekilde çenesini kaldırdı.
"Yoksa Almila'nın sizinle gelmesine razı olmam."
"Hah," diye bir ses çıktı Merve'den. "Sen kimsin acaba koskoca kıza karışıyorsun?"
"Karışmıyorum. Farkındaysan izin vermem demedim. Razı olmam dedim." Aşık olduğum yeşilleriyle bana baktı Arda. "Almila'nın razı olmadığım bir meseleye önem vereceğine eminim." Bunun üzerine oklar bana döndü.
"Yani... Elbette önem veririm," diye geveledim. Arda zaferle gülümsedi.
"Neyse," diye mırıldandı Merve. "Siz gelin de, ne yapacağımıza o zaman karar veririz." Gülerek göz kırptı.
"O zaman akşam hepinizi bekliyorum hanımlar," dedi Elif. İşaret parmağını Aslı ve Esin'e sırayla doğrulttu. "Özellikle ikinizi!"
"Emin ol özellikle geleceğiz!" dedi Aslı.
"Geleceğiz geleceğiz," dedi Esin Aslı'nın ardından.
"O zaman görüşürüz!"
Herkesle vedalaştıktan sonra yollara düştük. Yolda yavaş yavaş ilerlerken Arda'nın boştaki elini gördüm. Uzanıp parmaklarımızı kenetledim. Bana baktığında gülümsedim. Ama o bu sefer karşılık vermeyip gözlerini kıstı. İstemsizce gülümsemem yüzümde asılı kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı Kalp
Teen Fiction6 Ana Karakter, 6 Farklı Anlatım. Üçüz Kızlar, İstanbul'da Yaşadıkları Hayattan Bıkmışken Şans Sonunda Yüzlerine Güler. Babalarının Patronu Mehmet Yıldırım, Kızlara Memleketleri İzmir'de Burs Ve Ev İmkanı Sunar. Yıllar Önce İstanbul'da Zor Mücadele...