Αφηνω τα νερά.
«Ήρθες»λεει η αδερφή μου.
«Έφερα νερά.Τι γίνεται εδώ;Πως πάμε;»ρωτάω.
«Δεν νομίζω να γενησει σήμερα.Την κοιτάει ο γιατρός αλλά μάλλον είναι λάθος συναγερμός»
«Η καημένη ταλαιπωρείτε τις τελευταίες μέρες»
«Τα έχει αυτά η εγκυμοσύνη»Μια από τις αγελάδες μας είναι έγκυος.Σε λίγο θα έρθει η ώρα να γενησει και θα ηρεμήσει επειδή δεν τρώει καλά και είναι ξαπλωμένη όλη μέρα.
«Πάω σπίτι να φτιαξω τον φράχτη.»λέω και ετοιμάζομαι να φύγω πίσω αφού δεν με θέλουν εδώ.
«Έχουμε το πανηγύρι την άλλη εβδομάδα.Μην το ξεχάσεις»μου θυμίσει.
Της ρίχνω ένα χαμόγελο.
«Δεν το ξεχνάω αρχηγέ της οικογένειας!»την πειραζω και γελάει.Ο μπαμπάς έφυγε και η μαμά είναι όλη μέρα στο δωματιο της έτσι η Έλενα σαν μεγάλη είναι η αρχηγός μας τώρα.
Μέχρι να παντρευτεί και να με αφήσει μόνη δηλαδή.«Φεύγω.Τα λέμε σπίτι για μεσημεριανό.Έφτιαξα φακές»λέω.
«Μην με περιμένεις.Μπορεί να φάω στον Σταυρο!»φωναζει επειδή είμαι ήδη μακριά.
«Οι φακουλες έχουν σίδηρο!»λεω και βγαίνω ήδη στον δρόμο για το σπίτι.Και αρχίζω να περπατάω.Είναι μεσημέρι έτσι δεν έχει ψυχή έξω.Όλοι τέτοια ώρα κοιμούνται.
Δεν ήπια καθόλου νερό σήμερα.Να πιω στην βρύση στο δρόμο πριν πάω να δω τον φράχτη.
Λογικά θα μπορέσω να τον φταίξω μόνη μου.
Αν όχι θα πω στον Σταυρο.Όταν φτάνω στην βρύση δεν περίμενα να δω αυτό που είδα.Ένας άγνωστος με το κινητό στο χέρι το κράταγε πάνω ψηλά σαν να προσπαθούσε να πιάσει σήμα.
Αλλά δεν ήταν αυτό το περίεργο.Το περίεργο είναι ότι φόραγε ασπρα ρούχα και ότι πίσω του υπήρχαν 4 βαλίτσες.
Τον πλησιάσω γιατί όλο αυτό είναι περίεργο.
Ποτέ κανείς δεν έρχεται σε εμάς.
Και ειδικά ντυμένος έτσι.Χάθηκε;
Αλλά πως γίνεται να χάθηκε εδώ πέρα.Κοιτάω το πρόσωπο του τώρα που γύρισε καλύτερα.Και ναι.Θα το πω.
Είναι κούκλος.Κούκλος όπως λέμε μοντέλο.Όπως λέμε είναι λες και βγήκε από περιοδικό.Είχε κάστανα μαλλιά.Μπούκλες.Αλλά τέλειες μπούκλες.Και από τα ρούχα του μπορώ να δω ότι γυμνάζεται.
Ειχε μια ελιά κάτω από το ένα μάτι.
Και το πιο περίεργο είναι ότι δεν έχει ούτε μεγάλα αυτιά ούτε μεγάλη μυτη.Και το λέω επειδή οι περισσότεροι στα γύρω χωριά έχουν μια μυτη μέχρι εκεί πέρα.Είναι αληθινός;
Γιατί μοιάζει με αγγελο.Τον βλέπω να πηδάει και να κοιταει το κινητό.
Ταυτόχρονα.
BẠN ĐANG ĐỌC
Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)
Lãng mạnΕβελινα&Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ) Τρίτο βιβλίο της σειράς. Ο Ορφεας έχει μεγαλώσει στα πούπουλα.Πάντα έπαιρνε ότι ήθελε.Πάντα έκανε ότι ήθελε.Όμως φτάνει πια.Ο μπαμπάς του νευρίασε με αυτόν και τον έστειλε στο χωριό της μητέρας του για 6 μήνες. Χωρίς...